Terug

Verkeerde levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. K.

Naar: Nulyely

03/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 19 augustus 2024, deed ik een bestelling met ordernummer LP00670924714547 Ik stel echter vast dat het kledingstuk geen small is zoals besteld maar een large Daarom wil ik deze retourneren Daarom verzoek ik u onverwijld en zo snel mogelijk een oplossing voor dit te kunnen doen Met vriendelijke groeten, Natacha

Berichten (4)

Nulyely

Naar: B. K.

04/09/2024

- Please type your reply above this line -Your email has been replied, please kindly check it.If you have any further questions,please feel free to follow this ticket,we'll do our best to solve it for you . Customer Service Centre (Customer Service) Sep 4, 2024, 13::28 GMT+8 Beste Klachten:Ik ben Doria en ik zal deze zaak opvolgen.Het spijt ons dat we uw bestelnummer niet kunnen achterhalen in ons systeem.Kunt u ons uw bestelnummer vertellen? Of stuur uw betaalfactuur naar ons. U kunt direct een screenshot maken, net zoals de foto hieronder. Dan kunnen wij de status voor u controleren. Het bestelnummer net als: OTD12345. Nadat u de betaling heeft gedaan, zal uw telefoon u een pagina tonen, het ordernummer staat op die pagina.Wachten op uw antwoordGroetenDoria--Dear Klachten:I’m Doria , I will follow up with this case .We are so sorry we can't find out your order number in our system.Could you tell us your order number ? Or send your payment bill to us. You can take a screenshot directly, just like the photo I provided below. Then we can check status for you . The ordernumberjustlike: OTD12345. Afteryoumadethepayment, yourphonewillshowyouapage, theordernumberis onthatpage.Waiting for your replyRegardsDoria Customer Support TeamOur Team Operating Hours:9:00 pm~6:00am (UTC-4, Washington, USA)7:00pm~4:00am (UTC-6,Mexican ,Mexico )3:00am~12:00am ( UTC+2, Berlin, Germany)2:00am~11:00am ( UTC+1, London, UK )Your message will be replied within 24 hours,your satisfaction is the best evaluation of our service!!Please don't post any negative comments on Facebook. Any problem will be solved until you are satisfied!! Klachten Sep 4, 2024, 04:00 GMT+8 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk [VG36XV-XM375]

B. K.

Naar: Nulyely

04/09/2024

Hierbij het document van de bestelling

Nulyely

Naar: B. K.

06/09/2024

- Please type your reply above this line -Hello Klachten:We'd love to hear what you think of our customer service. Please take a moment to answer one simple question by clicking either link below:How would you rate the support you received?Good, I'm satisfiedBad, I'm unsatisfiedHere's a reminder of what your ticket was about: Customer Service Centre (Customer Service) Sep 4, 2024, 13::28 GMT+8 Beste Klachten:Ik ben Doria en ik zal deze zaak opvolgen.Het spijt ons dat we uw bestelnummer niet kunnen achterhalen in ons systeem.Kunt u ons uw bestelnummer vertellen? Of stuur uw betaalfactuur naar ons. U kunt direct een screenshot maken, net zoals de foto hieronder. Dan kunnen wij de status voor u controleren. Het bestelnummer net als: OTD12345. Nadat u de betaling heeft gedaan, zal uw telefoon u een pagina tonen, het ordernummer staat op die pagina.Wachten op uw antwoordGroetenDoria--Dear Klachten:I’m Doria , I will follow up with this case .We are so sorry we can't find out your order number in our system.Could you tell us your order number ? Or send your payment bill to us. You can take a screenshot directly, just like the photo I provided below. Then we can check status for you . The ordernumberjustlike: OTD12345. Afteryoumadethepayment, yourphonewillshowyouapage, theordernumberis onthatpage.Waiting for your replyRegardsDoria Customer Support TeamOur Team Operating Hours:9:00 pm~6:00am (UTC-4, Washington, USA)7:00pm~4:00am (UTC-6,Mexican ,Mexico )3:00am~12:00am ( UTC+2, Berlin, Germany)2:00am~11:00am ( UTC+1, London, UK )Your message will be replied within 24 hours,your satisfaction is the best evaluation of our service!!Please don't post any negative comments on Facebook. Any problem will be solved until you are satisfied!! Klachten Sep 4, 2024, 04:00 GMT+8 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This email is a service from Customer Service. Delivered by Zendesk [VG36XV-XM375]

B. K.

Naar: Nulyely

07/09/2024

Zal er wel de advocaat van testaankoop opzetten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform