Terug

verkeerde levering

Closed Openbaar

Mexie-mode

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. G.

Naar: Mexie-mode

12/11/2025

Ik stuurde: Ik heb een jas besteld bij jullie. Ik wil alvast laten weten dat ik enkel interesse heb in de specifiek bestelde jas en niet in een ander kleur. Dus de jas zoals op de foto hieronder. Ik Stuurde: Wilt u mijn vorige mail bekijken? Ik heb toch een jas ontvangen die ik niet heb besteld. In de bijlage stuur ik u welke jas ik ontving en welke ik bestelde. Dit zijn twee verschillende jassen dus graag geen antwoord ivm de interpretatie van de foto. Gelieve mij de jas te leveren die ik bestelde of het bedrag van de jas terug te storten. Mexie stuurde verschillende mails met belachelijke 'flexibele' opties waar ik niets aan heb én Natuurlijk, als je liever het product terugstuurt, is dat uiteraard ook prima. Zo werkt het: Het item kan binnen 30 dagen na ontvangst worden teruggestuurd in de originele verpakking en ongebruikt. De verzendkosten voor de retour worden in dit geval door jou gedragen. Retouradres: Contactpersoon: Wang Maoqin Adres: Lane 1177, Jianlan Road, Meixu Street, Yinzhou District Stad: Ningbo Postcode: 315100 Provincie: Zhejiang Land: China Tel: 15314571683 Zodra het pakket in perfecte staat is ontvangen, zal ik de terugbetaling binnen 7 werkdagen regelen. Ik stuurde: Ik sta niet in voor de retourkosten voor een jas die ik niet heb besteld. Ik stuur ons mailverkeer door naar testaankoop. Dit maakt het eenvoudiger. Ik voeg de bewijsfoto's nog eens toe.

Berichten (1)

J. G.

Naar: Mexie-mode

27/11/2025

Gelieve te reageren op mijn klacht. Jill Goethals.

Bemiddeling door Testaankoop 13 december 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform