Beste, op 20/12/2020 ik bestelde een paar schoenen Levi's Track bij 2UShoes via Spartoo.be. Op 28/12/2020 kreeg ik echter niet de schoenen zoals geadverteerd op de betreffende internetpagina maar een andere versie van hetzelfde type schoen. Niet de uitvoering die ik wenste noch bestelde dus. Ik werd er bij aankoop op gewezen dat 2UShoes een partner is van Spartoo en dat in geval van retourneren de kosten voor mijn rekening zouden zijn. Gezien 2UShoes de verkeerde schoenen stuurde vind ik dat zij moeten instaan voor de retourkosten. Wanneer ik de retourprocedure tracht op te starten (28/12/2020) via een daartoe gecreëerde hyperlink op de site van spartoo, gebeurd er niets: de link werkt niet. Via de klantendienst van Spartoo (Adrianan@spartoo.be) werd ik gevraagd foto's van de betreffende schoenen door te sturen (29/12/2020). Dit heb ik ondertussen al verschillende malen (en formaten) geprobeerd, maar ik lijk geen foto's door te kunnen sturen (ik ben nochtans geen computeranalfabeet). Ik stuurde e-mails met foto's (die al dan iet werden afgeleverd) naar spartoo op 29/12/2020, 30/12/2020, 01/01/2021, 11 en 12/01/2021. Ik kreeg dus geen antwoord meer sedert 29/12/2020...