Beste,Bij het leggen van onze parket is duidelijk geworden dat de geleverde vloer niet correct is. Voor we de parket beginnen leggen zijn, hebben we contact met jullie opgenomen om onze twijfel over de parket mee te geven. We gaven jullie mee dat we bij een parketwinkel in de buurt waren gaan luisteren om een machine te huren (om de porieën open te zetten) en een olie te halen (zoals telefonisch door jullie bevestigd konden we deze producten ook bij een andere parketwinkel kopen). Deze persoon gaf ons mee dat de parket reeds behandeld is. Wij namen direct contact op met jullie waarbij jullie antwoord was dat het zeker niet behandeld is en dat andere parketwinkels dit vaak zeggen maar we dit niet moeten geloven. Geen expert zijnde en erop vertrouwend dat wat jullie zeggen klopt, hebben we de parket beginnen leggen. 19/11/19: Extra pakket van onze bestelde parketvloer komen kopen omdat we een aantal planken te kort kwamen. Bij het uitpakken geconstateerd dat de eerste levering verkeerd is. De dozen met referentienummer en beschrijving zijn correct maar de inhoud klopt niet.20/11/19: Jullie telefonisch laten weten dat de bestelling niet klopt + foto’s van verschil in parketvloer en omhulsels dozen doorgemaild zoals gevraagd. Jullie hebben ons laten weten dat er een verkoper van de leverancier komt aangezien de fout daar ontstaan is.25/11/2019: Bezoek verkoper.Bij dit bezoek werd er niet veel concreet naar voor gebracht. De verkoper heeft een aantal keer gezucht en geblazen en ons laten weten dat we de dag nadien meer nieuws zouden krijgen. De dag nadien hoorden we zelf niets en hebben we contact opgenomen met Floorhouse (26/11/2019). Jullie wisten ons te vertellen dat de verkoper jullie ’s morgens had gebeld en de verkoper ons hetzelfde zou gezegd hebben tijdens zijn bezoek bij ons. Zijnde, de parket kan behandeld worden (afschuren) om het resultaat te bekomen zoals besteld. Dit is dus niet wat de verkoper ons had gezegd tijdens zijn bezoek. Zelf voelen we ons hier niet goed bij omdat we niet willen inboeten aan kwaliteit van de parketvloer. We zijn extra informatie gaan opvragen bij twee parketwinkels uit onze buurt. Zij hebben ons in alle eerlijkheid gezegd dat we dat beter niet doen, omwille van het feit dat het reeds dunne parket is en je dan een risico neemt. Een risico dat wij dienen te nemen en niet wensen te doen. Met de gegeven oplossing kunnen we niet akkoord gaan.In eerste instantie ligt de fout niet bij ons maar bij de leverancier.We hebben reeds van in het begin onze twijfel van de levering meegegeven. We hebben jullie kennis en woord niet verder in twijfel gebracht en ter goeder trouw onze vloer gelegd. De week nadat hij gelegd is, was de verhuis ook gepland. Bijgevolg vragen we ons af wat het doel was van het bezoek van de verkoper. Op de foto’s die we doorgestuurd hebben per mail was duidelijk een verschil te zien en klopten de referentienummers met onze bestelling. Het bezoek van de verkoper kan naar onze mening niet veel invloed gehad hebben op de oplossing die jullie aanbieden. Dat konden jullie zonder bezoek ook aangeboden hebben. Naar klantgerichtheid geeft dit geen vertrouwd en professioneel overkomen, en wij zijn alleen maar tijd en energie verloren die nuttiger kan besteed worden tijdens de afwerkingen voor een verhuis.Wij zijn ondertussen verhuisd en zetten op de parketvloer bewust niets omdat dit niet de vloer is die we wensen en we niet akkoord gaan met jullie antwoord.We wensen een commerciële tegemoetkoming voor deze verkeerde levering, de frustratie, de moeilijkheid naar het verhuizen en voor de tijd en energie die ons dit al gekost heeft.Indien we hier geen antwoord op krijgen nemen we verdere acties met andere instanties.Beleefde groet