Mevrouw,
Mijnheer,
Ik heb via uw website een huurauto besteld op 3 november 2025.
voucher 231748209
Ik heb een kleine auto met automatische versnelling en benzinemotor aangevraagd.
Toen ik de voucher nagelezen heb blijkt het een electrische auto te zijn.
Ik heb die niet gevraagd.
Ik kan die niet gebruiken vermits ik geen ervaring heb met opladen van een electrische wagen.
Ik heb vele pogingen gedaan om jullie te contacteren op het nummer via jullie website: +351 21 1248537.
Het is mij niet gelukt jullie te spreken.
Ik heb dan gewacht tot ik in Brussels Airport aan de desk van SIXT meer uitleg kon krijgen.
Zij kunnen niets doen zeggen ze en hebben mij een andere auto aangeboden waarvoor ik een suplement van 339€ moest betalen.
Ik had geen keuze en heb dit voorstel aanvaard.
Door het feit dat jullie onbereikbaar zijn heb ik dus 339€ meer betaald dan overeengekomen.
Ik vraag dan ook een duidelijk antwoord waarom jullie onbereikbaar zijn en vraag de terugbetaling van het supplement van 339€.
Met beleefde groeten,
Paul Everaert