Terug

verkeerde levering huurauto

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. E.

Naar: Auto Europe

11/12/2025

Mevrouw, Mijnheer, Ik heb via uw website een huurauto besteld op 3 november 2025. voucher 231748209 Ik heb een kleine auto met automatische versnelling en benzinemotor aangevraagd. Toen ik de voucher nagelezen heb blijkt het een electrische auto te zijn. Ik heb die niet gevraagd. Ik kan die niet gebruiken vermits ik geen ervaring heb met opladen van een electrische wagen. Ik heb vele pogingen gedaan om jullie te contacteren op het nummer via jullie website: +351 21 1248537. Het is mij niet gelukt jullie te spreken. Ik heb dan gewacht tot ik in Brussels Airport aan de desk van SIXT meer uitleg kon krijgen. Zij kunnen niets doen zeggen ze en hebben mij een andere auto aangeboden waarvoor ik een suplement van 339€ moest betalen. Ik had geen keuze en heb dit voorstel aanvaard. Door het feit dat jullie onbereikbaar zijn heb ik dus 339€ meer betaald dan overeengekomen. Ik vraag dan ook een duidelijk antwoord waarom jullie onbereikbaar zijn en vraag de terugbetaling van het supplement van 339€. Met beleefde groeten, Paul Everaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform