Geachte heer, mevrouwOp 31 mei 2019 bestelde ik bij u Meevita Peer een hoeksalon Freija . Bij levering op 10 aug 2019 merkten we kleur en stof verschil op tussen hocker en zetel, hetgeen ik onmiddellijk gemeld heb. De dag nadien merkten we een verzakking op in de hoek, werd nog dezelfde dag gemeld.Op 06 november 2019werd de herstelling uitgevoerd (metalen veer was niet vastgemaakt) en de nieuwe hocker geleverd, terug met kleur en stof verschil juiste gegevens genoteerd door uw medewerker.Op 18 november 2019 ontving ik een mail van u om een stofstaal te leveren hetgeen we niet konden geven (mijn mail van 25 november 2019).Een bijkomend probleem werd op 05 januari 2020 gemeld (metalen veer duwt bijna door stof op de armleun).Op 16 januari 2020 mail ontvangen van Meevita dat klachten doorgestuurd zijn naar de leverancier.16 maart 2020 mijn mail aan Meevita dat we nog niets gehoord hebben van leverancier.18 maart 2020 mail Meevita, leverancier zal ons contacteren, wegens Covid 19 zaak gesloten en kan nog een paar weken vertraging oplopen.10 juli 2020 mijn mail naar Meevita, hoeksalon is bijna een jaar oud, de zaak is ondertussen al twee maanden terug open en nog steeds niets vernomen.05 augustus 2020 mail van Furnit Meubelservice Nederland dat een medewerker gaat komen.11 september 2020 medewerker is gekomen ,probleem metalen veer opgelost, nota en foto's genomen van de verschillende stoffen en de mededeling dat ik binnen 14 dagen nieuws zou horen over de hocker16 november 2020 mijn mail naar Furnit en Meevita dat ik nog steeds niets vernomen heb.Mail van Furnit ontvangen dat ik mij tot de winkel van Meevita moet wenden.Tot op vandaag Van Meevita nog steeds niks gehoord