Terug

verkeerde informatie van verkoopster

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. A.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

08/08/2023

-wij kochten 6 tuinstoelen even voor de soldenverkoopster verzekerde ons dat deze NOOIT in solden zouden komen- ik stuurde hen volgende mailAan: Juntoo Meubelen & Design Exterioo betreft: order 140667215GeachteOp 5 juni kochten wij 4 Beauville Tuinstoelen in bruin wicker voor de prijs van 957,60 EUR in de winkel in SchotenWij werden geholpen door een Nederlandse verkoopsterAangezien wij die stoelen niet dringend nodig hadden, hebben we tot 2 maal toe gevraagd of deze stoelen niet in solden kwamenaangezien het bijna juli en dus solden was.Zij verzekerde ons dat deze stoelen zeker helemaal niet/nooit in solden kwamenGroot was onze verbazing toen we reclame van Juntoo kregen per mail waarin dezelfde stoelen in solden konden gekocht wordenvoor 638,40 EURDit betekent zomaar een verschil van 319,20 EURIk belde haar op 6 juli ll., zij ging de klantendienst contacteren en we zouden asap antwoord krijgenTot op heden hebben wij nog geen antwoord mogen ontvangenGezien wij goede klanten zijn van Juntoo en Exterioo, maar ook van het vroegere Overstock, menen wij recht te hebben op de soldenprijs vermits wij verkeerd geïnformeerd werdenWij voelen ons uitermate bedrogen en hopen op een bevredigende oplossingMet vriendelijke groetenFam Steenhuysen – Aerts0476/95.65.56Hun antwoord (vandaag) Imke (Juntoo) 8 aug 2023 14:32 CEST Hallo Greta, Bedankt voor jullie bericht. Graag willen wij jou meedelen dat wij geen verschil in prijs kunnen terugbetalen. Je hebt het artikel aangekocht aan de prijs op dat moment. Wij kunnen jou dus geen verschil naar een soldenprijs terugbetalen. Alsook is er navraag gedaan naar de informatie die zou doorgegeven zijn van de collega in de showroom naar jou toe. Met vriendelijke groeten,wij hebben waarschijnlijk geen poot om op te staan omdat het allemaal mondeling verliep, maar we voelen ons echt wel opgelichtvooral omdat het verschil in prijs zo groot is en omdat de nederlandse verkoopster ons meerdere malen verzekerde dat de stoelen niet / nooit in solden zouden komenvertrouw dus nooit een verkoper moeten wij met schade en schande leren en dat op mijn leeftijd (64)jammer......

Berichten (2)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: G. A.

09/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: G. A.

09/08/2023

----------------------------------------------Benno, 9 aug 2023 11:58 CESTHallo GretaBedankt voor je melding van je probleem.Ondertussen heb ik je dossier doorgenomen, jammer om te lezen dat je iets had aangekocht en het erna in solden kwam.Mijn collega van de showroom zal de info omslachtig overgebracht hebben. Niemand, buiten de bevoegde personen hiervoor, weet welke items wanneer in solden zullen komen. Mijn collega wist dus op dat moment ook niet dat deze stoelen afgeprijsd zouden worden, het was dus zeker niet verteld met slechte intenties.Zoals in onze voorwaarden vermeld staat, zijn de voorwaarden geldig van op het moment van aankoop. Toen was de prijs Eur957.60, en helaas kunnen we daar zoals mijn collega Imke vermelde niks aan veranderen. Als je levering nog niet geleverd zou zijn, konden we hier uiteraard wel een aanpassing in maken maar na levering helaas niet. Als je in de toekomst nog zou bestellen, kunnen we eventueel nog kijken of we hierin nog een kleine compensatie kunnen voorzien.Hopelijk heb ik je hiermee genoeg gea¯nformeerd, als je toch nog vragen zou hebben hieromtrent mag je ons steeds opnieuw contacteren.Alvast bedankt voor je begrip!----------------------------------------------Klachtenbox, 8 aug 2023 15:40 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9K59KZ-G699L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9K59KZ-G699L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform