Terug

Verkeerde goederen teruggekregen

Closed Openbaar

Zonneschijn Wasserij

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Zonneschijn Wasserij

19/09/2024

Op dinsdag 3 september heb ik twee donsdekens binnengebracht voor reiniging bij Wasserij Zonneschijn Kortrijk (Brugsesteenweg). Het gaat om één dubbel en één enkel donsdeken, samen met een waarde van €400. Op donderdag 19/09 ging ik deze donsdekens terug ophalen. Ik zag meteen dat dit de verkeerde donsdekens waren, van veel lagere kwaliteit! Ze waren beschadigd, gescheurd, hingen vol bloed en vlekken en hadden bijna geen vulling in zich. Ik vroeg waar mijn donsdekens waren maar ze stuurden me weg met de boodschap dat ze niets mee voor me konden doen. Na contact met de hoofdzetel in Zulte (de dochter van de zaakvoerders want zijzelf zijn op reis) vertelden ze mij dat er zeker geen vergissing kon gebeurd zijn. Ze ontkennen alle verantwoordelijkheid. Ik heb de kapotte én vuile (na een wasbeurt?) donsdekens teruggegeven in de hoop mijn eigen donsdekens terug te krijgen. Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform