! Bestelling gedaan, foutieve goederen ontvangen ,van selchte kwalitieit met nog lijm en halve etiketten aan vastgeplakt, scheve deksels op potten , noem maar op. Eers wou de eigenaar me niet geloven en wou dat ikzelf de retour zou betalen.....na onderhadelen heeft hij me een retour etiket verstuurd voor een OPHALING AAN HUIS. Echter is DPD nooit gekomen en moest ik het ineens zelf in een postkantoor brengen .... Maar aangezien het de eerste keer een no go was had mijn vriend de kartonnekes al weggegooid.... goederen zouden voor de helft kapot toegekomen zijn hoewel netjes verpakt met bubbelpapier. En nu wil de eigneaar HELEMAAL NIETS TERUGBETALEN ben dus gewoon 100 euro KWIJT !!! en nog onbeleefd ook.Zie mail van 10 januariMet vriendelijke groeten, bien à vous,Kind regards, freundlichen GrüßenRoland DemuytMaroLeegtestraat 68020 RuddervoordeBelgië0032 ?(0) 50 27 84 31?Van: Kim Imandt.imandt@hotmaiVerzonden: vrijdag 12 januari ?2024 21?:24Aan: roland@maro.Onderwerp: Re : Orderbevestiging gebroken retourDus???? Helft is nog goed he!?Envoyé depuis mon téléphone-------- Message original --------De : roland@maro.Date : ven. 12 janv. 2024 à 16:44À : 'Kim Imandt'm.imandt@hotmai>Objet : RE: Orderbevestiging gebroken retourGeachte,Wil niet zeggen dat u de goederen zomaar kan terugsturen dat ze voor helft gebroken aankomen,Ik voel dat dit verkeerd afloopt, maar de breuk is weldegelijk veroorzaakt door jullie, eer hetr nu verkeerde potten zijn of niet, dat doet er niet toe!Met vriendelijke groeten, bien à vous,Kind regards, freundlichen GrüßenRoland DemuytMaroLeegtestraat 68020 RuddervoordeBelgië0032 ?(0) 50 27 84 31?Van: Kim Imandt m.imandt@hotmail.Verzonden: donderdag 11 januari 2024 2:53Aan: roland@marOnderwerp: Re : Orderbevestiging gebroken retourMeneer, ik kan het niet helpen dat u zich helemaal vergist heeft met mijn order en dat degene die alles heeft klaargemaakt voor het feesje die kartonnekes heeft weggegooid denkende Dat de bestelling juist was.. De uiteindelijke fout ligt bij jullie. Wat is nu de oplossing aub ?MvgEnvoyé depuis mon téléphone-------- Message original --------De : roland@maro.Date : mer. 10 janv. 2024 à 16:40À : 'Kim Imandt'imandt@hotmailObjet : RE: Orderbevestiging gebroken retourGeachte,Inderdaad wat een gedoe, ik had het nog zo mooi gevraagd om goed verpakt terug te sturen.Onderste laag volledig kapotEr zijn foto’s verstuurd op het moment dat de goederen hier zijn teruggekeerdIk kan het me niet permitteren om ook maar 1 kommetje te liegenRoland DemuytMaroLeegtestraat 68020 RuddervoordeBelgië0032 ?(0) 50 27 84 31?Van: Kim Imandt .imandt@hotmailVerzonden: woensdag 10 januari ?2024 16?:21Aan: roland@maro.Onderwerp: Re : Orderbevestiging gebroken retourFotos aub wat een gedoeEnvoyé depuis mon téléphone-------- Message original --------De : roland@maro.Date : mer. 10 janv. 2024 à 15:55À : kim.imandt@hotmail.Objet : Orderbevestiging gebroken retourBetreft: uw retourzendingGeachte,Er zijn er 7 kapot en nog 7 goedRoland DemuytMaroLeegtestraat 68020 RuddervoordeBelgië0032 ?(0) 50 27 84 31?Met trots delen wij U mede dat wij de beste kwaliteit leveren aan de beste prijs.Ga op ontdekking op www.maro.Datum van ervaring: 13 januari 2024BewerkAntwoord van Maro19 uur geledenéen en al een grote leugen. Roland Demuyt MaroReview over DPD BelgiumKim8 reviewsBeoordeeld met 4 van de 5 sterren6 jan 2024GeverifieerdSo proud delivery guy didn't ran away…So proud delivery guy didn't ran away this time and even rang the doorbell! Wooooooow.Datum van ervaring: 05 januari 2024BewerkReview over DPD BelgiumKim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren22 dec 2023GeverifieerdVery rude delivery guy couldn't wait…Very rude delivery guy couldn't wait for a minuteDatum van ervaring: 21 december 2023BewerkAntwoord van DPD Belgium26 dec 2023Dear Kim,Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better.We've sent you also an email concerning this issue.We hope we've informed you sufficiently.Wishing you a nice dayThe DPD teamReview over Petshop24Kim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren21 okt 2023foutieve afmetingen voliere op sitefoutieve afmetingen voliere op site, kooi bleek veel kleiner te zijn..... probleem met vasmaken dak ook nog!Datum van ervaring: 21 oktober 2023BewerkReview over OUKUKim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren19 jul 2023Rien reçuCommande passée il y a plus d'un mois rien reçu ! Au nom de Patrick Carreyn !Datum van ervaring: 19 juli 2023BewerkAntwoord van OUKUGeüpdatet op 27 jul 2023Chère cliente, cher clientNous sommes heureux d'être parvenus à un consensus et d'avoir pu vous aider. Nous espérons que vous continuerez à apprécier vos achats chez ouku, et nous nous réjouissons de pouvoir vous servir à nouveau à l'avenir.Service clientèleReview over DPD BelgiumKim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren24 mei 2022GeverifieerdLive animals on the way for 1 week!!!!!Datum van ervaring: 24 mei 2022BewerkReview over CollierdressagechienKim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren14 mrt 2022arnaquearnaque! commande payee jamais rien recu ( 4 mois )!! a fuir.Datum van ervaring: 13 maart 2022BewerkReview over Alternate.beKim8 reviewsBeoordeeld met 1 van de 5 sterren30 sep 2021GeverifieerdNiks ontvangenDatum van ervaring: 30 september 2021BewerkAntwoord van Alternate.be1 okt 2021Bedankt voor je f