Beste,
Ik schrijf u naar aanleiding van mijn bestelling voor een tuintafel en een loungestoel, geplaatst in mei. Helaas ben ik zeer ontevreden over de geleverde service.
Ten eerste zou de loungestoel op 8 juli geleverd worden. Echter, bij levering bleek ik het verkeerde artikel te hebben ontvangen, wat ik direct heb teruggestuurd. Tot mijn teleurstelling kreeg ik deze week een e-mail met een nieuwe leverdatum eind augustus. We hebben deze bestelling ruim op tijd geplaatst zodat we er deze zomer van kunnen genieten, niet pas in september.
Daarnaast ben ik ook zeer ontevreden over de staat en levering van de tuintafel. De tafel wordt in vier delen geleverd: de voet, de poot, het frame voor het tafelblad en het tafelblad apart. Bij levering werd ik geïnformeerd dat het tafelblad zeer breekbaar is en niet horizontaal gehouden mag worden. Hoe wordt van mij verwacht dat ik dit in het tafelframe plaats zonder het horizontaal te houden? Ik kan begrijpen dat ik zelf de poten moet monteren, maar het leveren van een zeer breekbaar onderdeel in ongemonteerde staat is voor mij onaanvaardbaar. Indien dit breekbare blad schade oploopt bij montage, is dat waarschijnlijk mijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk was er een optie voor montage bij levering, wat nog eens 180 euro extra zou kosten. Echter, voor een tafel van 1300 euro vind ik dat dit niet mijn verantwoordelijkheid zou moeten zijn.
Ik vind de kwaliteit van de service zeer teleurstellend en vraag op zijn minst om een oplossing voor de montage van mijn tuintafel.
Met vriendelijke groet,