Terug

Verkeerde artikelen geleverd

Opgelost Openbaar

Sarah Mo

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Sarah Mo

10/10/2020

3 maand geleden zijn we in Sarah Mo Aartselaar onze meubels gaan bestellen. We hebben al regelmatig iets besteld bij hen en zijn telkens zeer tevreden geweest. Ons gevoel zat meteen al anders aangezien het voor de dame in kwestie heel snel moest gaan. Geen probleem, dachten wij. We bestelde de zetel ‘Giant 3-zit’ in de kleur beige en het bijhorend salonetje in ‘bergere Navy’ in de keur Adobe hunter. Ik zei de mevrouw zeker 3x dat de grote zetel in beige moet zoals in de toonzaal staat. Zij verzekerde dat dit zo was. Ik vroeg haar waarom de kleur van de grote zetel niet op de bestelling stond en dit wel bij de kleine zetel staat. Ze zei mij dat ze dan de standaard kleur leveren, die wij dus zouden willen. Ze vertelde dat ze de bestelling van de dressoirkast tussen de beiden zetels zet zodat dit zeker duidelijk is. Ik zei ook dat ik de dressoirkast wou bestellen die bij de zetel stond. Ze zette geen type op de bestelbon dus ik vroeg haar of ze dan nog gaat weten welke het is. Ze verzekerde mij dat alles in orde ging komen. Ik liet haar zelfs opnieuw een foto zien van de kast die ik wou, die ik via pinterest gevonden had. Opnieuw zei ze mij dat alles klopte. Aangezien ik niet alle typenummers ken van hun kasten vertrouwde ik op haar kennis en ondertekende de bestelbon. 3 maand later komen onze meubels aan, met veel enthousiasme pakte we alles uit aangezien we zolang moesten wachten. Wat bleek de grote zetel was ook in het groen geleverd en onze dressoirkast had opeens een grijze kleur ipv beige. Ik ben op de website de dressoirkast gaan opzoeken die ik wou, deze was degene met het typenummer: GEM110. Wij hebben een dressoirkast geleverd gekregen met het typenummer REN110. Ik belde (iets wat slechtgezind, geef ik toe) naar de winkel waarop de mevrouw zei dat het ook mijn fout is aangezien ik heb getekend bij het verkeerde typenummer. Maar nogmaals er staat geen typenummer vermeld. Ze zei me dat ik het toch kon merken aan de prijs, ik vertelde haar dat er toen tegen ons gezegd was dat het een soldenprijs was. Ik moest blijkbaar maar weten dat er op deze kast geen kortingen waren. Ze was absoluut niet klantvriendelijk en wou hun fout niet toegeven. Ze zei me dat ze ergens volgende week wel eens ging bellen naar het hoofdkantoor. Ze nam mij dus totaal niet serieus. Ik zit met mijn handen in het haar, wij hebben echt veel centen betaald dus dit moet opgelost worden! Het is ook niet oké dat als ze hun fout zouden rechtzetten opnieuw 3 maand moeten wachten. Dit is een uiteindelijke levertermijn van 6 maanden. Ik zei dat ik sowieso een compensatie verwacht. Ze vertelde mij dat ze dit enkel gaan geven als wij de meubels houden. Dit is echt niet oké!

Berichten (1)

Sarah Mo

Naar: S. V.

10/10/2020

Besteu laat ons niet de tijd om uw klacht te behandelen - klacht is om 11u 30bij ons vandaag binnengekomen (weekend) en om 14 u 49 reeds bij testaankoop ondanks dat wij u beloofden om de klacht zo spoedig mogelijk op telossenmvg---------- Forwarded message --------- -- *Boomsesteenweg 121 tel 03/877 03 44**B - 2630 Aartselaar fax 03/877 4745*aartselaar@sarahmo.be: Inline afbeelding 1]-- *SARAH MO **BOOMSESTEENWEG 121**2630 AARTSELAAR**03/877.03.44*: logo sarah mo 2016]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform