Terug

Verkeerde aanpassing

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. H.

Naar: Glamira

18/09/2018

Beste,Wij hadden trouwringen via Glamira besteld met de garantie deze gratis te kunnen laten aanpassen/omruilen.Voor de aanpassing van de ring moest ik een online formulier invullen alsook het papier bij de ring voegen. Op de print zag ik dat ik een typfoutje had gemaakt (aanpassing van 66 naar 54 ipv 64) - dus ik schrijf hier manueel in het groot bij dat het maat 64 moest zijn en voeg dit bij de ring. Ik krijg de ring even later 10 maten kleiner terug! Ze willen hem geen 2de maal aanpassen en omdat het maatverschil zo groot is kunnen ze dit zelfs niet en moeten we een nieuwe ring bestellen (als we de huidige zeer kleine ring terugsturen krijgen we wel een compensatie). PS voor de trouw hebben we in afwachting een goedkope zilveren - niet gegraveerde ring moeten kopen :(

Berichten (1)

K. H.

Naar: Glamira

23/11/2018

Enkele weken verzoekt u mij om de klacht van de website van Testaankoop te halen, omdat u wel zal zoeken naar een oplossing. Vele weken later verneem ik dat het aanpassen van de ring toch 217€ zal kosten. Na mijn aandringen wordt toch een minuscule geste gedaan en moet ik 'slechts' 195€ betalen. Ik vind dit een allesbehalve commerciële geste, om niet te zeggen corrupt voor een fout waarvan u mee de oorzaak bent omdat u de instructies die in het groot bij de ring gevoegd waren gewoon niet te lezen.Ik vind het zelfs nalatig van u om wanneer er gevraagd wordt een herenring maar liefst 10 maten te verkleinen naar een kindermaat, dat u zich hier niet heel even afvraagt of het om een fout zou kunnen gaan en even contact met de klant opneemt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform