Terug

Verkeerd toetsenbord

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Dell N.V.

08/04/2024

Beste, Ik bestelde een Dell Inspiron 16 computer met een klassiek Belgisch AZERTY toetsenbord. Bij levering eind februari bleek dat de Chinezen een Internationaal Frans toetsenbord hadden geleverd. Reeds geruime tijd probeer ik nu deze foute levering te melden aan Dell om een vervanging te eisen. Echter de service support via telefoon stelt steeds alleen beschikbaar te zijn tijdens de werkuren maar neemt nooit op, de support interventie (188133533) aanvraag via de website wordt onmiddellijk op completed gezet en er is geen reactie, nochtans via email beloofd binnen 1 werkdag. Via het officiele telefoonnummer van Dell wordt men voor Customer Care naar de website verwezen. Op geen enkele wijze is er de mogelijkheid op de website om een verkeerd geleverde PC aan te geven. En alzo is er op geen enkele wijze de mogelijkheid om contact te hebben met Dell. Dit kan niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform