Geachte mevrouw/heer,
Op 17 februari 2025 kocht ik een motorkap logo voor mijn mercedes en een mercedes logo voor de achterklep in uw winkel en betaalde ik er in totaal 133,90€ voor.
Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die u mij gaf. Ik dacht volgens de foto's van het product (logo motorkap) op de site moest het glans zwart zijn.
Ik had gemaild voor een achterklep logo te krijgen voor een mercedes C300 break glans zwart.
Op de site staat uiteindelijk dat jullie originele onderdelen verkopen.
Maar uiteindelijk kreeg ik een motorkap logo dat 3D geprint is en mat zwart en totaal niet gelijkend op het product online.
Voor de achterklep logo, kreeg een 3D geprint logo dat mat zwart is en voor een ander model van auto. Als u mij dit vooraf had laten weten, dan had ik de overeenkomst niet gesloten.
Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, vernietig ik de overeenkomst.
Ik vraag u daarom ook om binnen 14 dagen het bedrag van 133,90 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Orderbevestiging
- Betalingsbewijs