Terug

Verkeerd product

Closed Openbaar

robots benelux

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: robots benelux

04/07/2025

Beste Op 15 mei hebben wij een Piranha X poolrobot besteld en betaald bij het bedrijf poolrobotstore, omdat onze huidige robot niet meer goed werkte. Bij levering op 20 mei leek het om een ander model en merk te gaan. BWT 500. Ze leken wel heel erg op mekaar, en ook de remote bediening was identiek aan de Piranha. Toch heb ik poolrobotstore gevraagd om de factuur aan te passen want er was 5 jaar garantie geboden. Deze gingen ze mij sturen, maar heb ik nooit ontvangen. De nieuwe robot starte al moeilijk van dag 1 en op 12 juni stopte hij volledig. Ik heb fotos en videos opgestuurd naar het bedrijf en de communicatie verliep al meteen moeilijker. OP 12 juni antwoorden ze wel nog dat ze de fotos en videos gingen bekijken, zonder vervolg. Op 16 juni vraag ik dan wat er moest gebeuren. Op 17 juni vragen ze naar het serie nr, wat ik meteen stuur. Dan adviseren ze om het terug te sturen, ik krijg enkel een adres geen retourformulier. Ik pak hem in en breng hem naar een pakjes punt vanwaar hij verstuurt word. Op 20 juni,krijg ik een mail dat de robot is toegekomen maar beschadigd is in transport en ze beloven fotos te sturen, zodat ik de transporteur kan confronteren. Daarna geen communicatie meer. Ik heb meerdere vriendelijke mails gestuurd met de vraag voor fotos en een schade rapport zonder antwoord. Vandaag heb ik dan een iets minder vriendelijke mail gestuurd, met de vraag waar onze robot is en wat zijn toestand is, en dat ik het beu ben en stappen moet ondernemen. Daarop hebben ze geantwoord “ we zien het wel komen,”.. Mijn vraag aan jullie. Wat moeten we doen? We hebben 999 euro betaald voor een product dat we eigenlijk niet besteld hadden, niet goed bleek te werken en nu spoorloos is. Alvast bedankt! mvg Ik heb alle mail verkeer bijgehouden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform