Op 15/7 bestelde ik een Emma matras original II (bestelnummer #0009-N7BLKN). Toen deze geleverd werd stond er echter Emma hybrid V2 lite op de doos. Ik durfde de matras niet uit de verpakking te halen zodat deze indien nodig kon teruggestuurd worden. Ik belde de klantendienst om te vragen of er een vergissing was gebeurd bij het leveren van mijn matras. Bij de klantendienst wisten ze mij te vertellen dat er in het magazijn andere namen werden gebruikt maar dat ik wel degelijk de juiste matras had ontvangen. Ik vroeg herhaaldelijk of dit wel klopte en gaf aan dat ik het raar vond dat de naam van een andere matras die eveneens op de site verkocht wordt gebruikt werd in het magazijn, maar de man van de klantendienst bleef volhouden dat ik de juiste matras had ontvangen.
Toen we mijn dochter haar nieuw bed in elkaar staken en de matras uit de folie haalden bleek het toch een andere matras te zijn dan degene die we bestelden. Het betreft een matras met pocketveren en niet de Original matras. Hierop nam ik opnieuw contact met de klantendienst die mij uiteindelijk een nieuwe matras stuurde.
Bij levering van deze nieuwe matras bleek dit opnieuw dezelfde verkeerde matras te zijn met pocketveren.
Ik zond hierop een foto vanop de website van de matras die ik besteld had en waarop de inhoud van de matras afgebeeld stond naar de klantendienst om aan te tonen welke matras ik besteld had en dat deze zonder pocketveren aangeduid stond op de site.
Ik kreeg hier geen antwoord op, maar toen ik na een week naar de klantendienst belde bleek dat ze de foto en omschrijving op de site hebben aangepast en dat er nu onder de naam van de matras die ik bestelde een matras met pocketveren staat. Dit is echter niet de matras die ik bestelde op 15/7!