Terug

Verkeerd product geleverd, onmogelijk om terug te sturen en geen reactie op mails.

Closed Openbaar

A Little Bird Told Me

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: A Little Bird Told Me

07/08/2023

Beste Op 20 mei heb ik een product besteld, maar dat is verkeerd geleverd. Ik wou dit terugsturen, maar er zat geen retourlabel bij. Online heb ik dit teruggevonden, maar daar stond geen qr-code op, waardoor het onmogelijk was om het pakket terug te sturen. Intussen heb ik al vele mails gestuurd, maar zonder reactie. Dit geldt ook voor de chat op de website en de Instagram-pagina. Intussen zijn we al enkele maanden verder en heb ik nog steeds niets van u gehoord. En ook het juiste pakket laat nog steeds op zich wachten. Graag zou ik toch het juiste pakket ontvangen, dit was namelijk als cadeau bedoeld. Ook zou ik graag antwoord ontvangen op één van de vele mails.

Berichten (2)

G. H.

Naar: A Little Bird Told Me

27/08/2023

Beste Net zoals op alle voorgaande mails, ontvang ik hierop ook geen reactie. Ben hierdoor al niet meer verbaasd, maar desondanks blijf ik dit zeer jammer vinden. In mijn ogen is het niet zo moeilijk om het probleem op te lossen. Of jullie storten het geld terug of jullie sturen het juiste item op. Hierop wacht ik nu al meer dan drie maanden.

G. H.

Naar: A Little Bird Told Me

27/08/2023

Beste Net zoals op alle voorgaande mails, ontvang ik hierop ook geen reactie. Ben hierdoor al niet meer verbaasd, maar desondanks blijf ik dit zeer jammer vinden. In mijn ogen is het niet zo moeilijk om het probleem op te lossen. Of jullie storten het geld terug of jullie sturen het juiste item op. Hierop wacht ik nu al meer dan drie maanden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform