Terug

Verkeerd artikel ontvangen, geen terugbetaling

Closed Openbaar

WMK Trading GmbH

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: WMK Trading GmbH

07/01/2024

BesteIk bestelde in de zomer een badmintonnet via Amzon.nl, de verkoper was WMK Trading GmbH. Ik ontving het verkeerde artikel en deed een aanvraag voor retour. Ik bracht het binnen in een DPD-punt, helaas kreeg ik hiervan geen bewijs. Na een paar weken had ik nog geen mailtje ontvangen dat de retour was ontvangen door het bedrijf, dus nam ik zelf contact op. Het bedrijf beweert mijn retour niet te hebben ontvangen en neemt daarom geen verdere stappen. Ik heb hiervoor meerdere mails gestuurd en ik krijg telkens hetzelfde antwoord. Ik heb deze berichten bewaard. Het gevolg is dus dat ik €60.65 heb betaald voor een badmintonnet dat ik nooit heb ontvangen. Ik krijg het niet opgestuurd en ik krijg ook geen terugbetaling. Het dateert nu al van enkele maanden geleden maar ik hoop dat dit nog opgelost geraakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform