Terug

Verhuis

Closed Openbaar

Baeken verhuizingen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Baeken verhuizingen

10/11/2019

Beste, ik heb voor mijn verhuis beroep gedaan op deze verhuisfirma. Maar ik heb mij er serieus in geërgerd. Ze zijn op de firma vertrokken om 7.45 U en waren om 8.00 uur bij mij. Zij moesten een ijkast, wasmachine, droogkast, zetel, een salontafel, 3 kasten, een tuintafel met 4 stoelen en 3 bedden met matrassen verhuizen. Alles stond al klaar. Ze moesten enkel maar inladen. Dit moest 2km verder gebracht worden en gewoon weer uitladen. Meer niet. Hier hebben ze 4 uur en een kwartier over gedaan. Dan terug naar de firma. Is 4,5 uur. Ze rekenen mij hier 5,5 uur voor aan. Er valt niet over te praten. Ik heb naar de firma gebeld en zij geloofde de jongens. Zij wisten goed genoeg wat ze deden zeiden ze daar. Niks tegen te beginnen dus. Ik moest contant en direct betalen. Dan nadien bij het in elkaar zetten, komen we er bij uit dat er krassen zijn op 2 bedden die maar amper een maand oud zijn en mij tuintafel is ook beschadigd. Ik verschiet hier niet van want die hadden ze zo in elkaar zitten dat ze die niet direct uit de vrachtwagen kregen. En bij het wasmachine hadden ze mijne stop vooraan stuk gedraaid toen ze het water er uit wilde laten terwijl ik dat al gedaan had. Ik heb dit allemaal doorgegeven. Maar ook hier geen fatsoenlijke uitleg. Het enige dat ik krijg is dat de jongens weten wat ze doen en dat het spijtig is dat ik dit meld nadat ik de rekening kreeg. Hoe kan ik dit nu eerder doen. Je ziet toch maar pas bij de rekening hoeveel uren ze aanrekenen. Ik vind dit er echt over. Ik betaal graag het juiste bedrag maar dit is echt niet correct. Je doet er geen 4 uur over om deze paar dingen te verhuizen en je doet er al zeker geen uur over om 7 km naar de firma te rijden als je dat s morgens op een kwartier kan. Dit is echt niet juist

Berichten (2)

Baeken verhuizingen

Naar: C. M.

14/11/2019

Geachte,Wat de opdracht van mevrouw Mertens betreft zijn wij van mening dat alles correct is verlopen.de documenten zijn ter goedkeuring afgetekend, alles was in orde tot op het moment dat er betaald diende te worden.Ik begrijp dat verhuizen voor velen een serieuze hap uit het budget ismaar anderzijds worden de tarieven vooraf duidelijk gecommuniceerd, telefonisch en per mail in dit geval.Er wordt ook duidelijk gesteld dat er betaald dient te worden op het einde van de werken,Wanneer mensen op dat moment nog naar het bankkantoor dienen te gaan dan staan onze mensen te wachten.Ik heb de dame in kwestie voorgesteld om een overschrijving uit te voeren en het betaalbewijs aan de verhuizers te overhandigenmaar ook dat was niet mogelijk.Om terug te komen op de tijdspanne van 5.5uur voor de verhuis van een inboedel van een alleenstaande dame met twee kinderen.Uren en kilometers worden gerekend vanaf ons filiaal tot aankomst aan het filiaal, ook dit is vooraf duidelijk afgesproken.Er was een ladderlift nodig om de opdracht uit te voeren, deze dient opgesteld en afgebroken te worden.Ik denk dus te mogen stellen dat dit zeker niet abnormaal is.Dit lezen vind ik vooral jammer voor onze verhuizers, deze mensen doen hun best om de klanten met de juiste zorg en vriendelijkheid te omringen.Wanneer de klant tevreden is maar achteraf alles uit de kast haalt om niet of minder te hoeven betalen..sorry maar daar kunnen wij als bedrijf echt niet in meegaan.Ik hoop U hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Voor verdere vragen aarzel niet om mij te contacterenMet vriendelijke groetenGriet Vanhoof014/594949

C. M.

Naar: Baeken verhuizingen

14/11/2019

Geachte, ze presenteren mij om 12 uur de rekening. Nog naar de firma. Ik denk dat je daar wel geen uur over doet en wat met de beschadigingen aan mijn meubels? Zijn jullie daar niet voor verzekerd?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform