Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: Aqua Protect (Group Protect)

11/11/2023

hallo , wij hadden opstijgend vocht en hebben beroep gedaan bij het bedrijf aqua protect .alles was goed verlopen tot we een jaar nadien terug vochtplekken zagen , ondertussen alles opnieuw behangen , onze vraag naar maatschappij was om een vergoeding aangezien een expert langs geweest was voor een controle en dat alles in orde was , zie mail die we gestuurd hebben en nog steeds geen antwoord . Nooit een certificcaat gekregen van droogheid/ garantie Van: Rudy & Vera [rudy.dehaen@telenet.be]Aan: planning aquaprotect [planning@aquaprotect.be], Niels Daniels [Niels.Daniels@groupprotect.be]Cc: Veerle Deprez [veerle.deprez@groupprotect.be], Rudy & Vera [rudy.dehaen@telenet.be]Verzonden: Vrijdag 13 oktober 2023 14:36:06Onderwerp: Re: 20220915 Dehaen drogingscontroleGoeiemiddag iedereen,Graag een paar besognes vanonsentwege ivm de uitgevoerde en toekomstige werken:Dus op 13/04/2021 zijn de injectie-werken uitgevoerd en dit ten belope van 17,5 m².Na enig aandringen eindelijk de drogingscontrole uitgevoerd op 15/09/2022 door Dhr Jurgen De Clippel. Volgens deze persoon waren er nergens nog sporen van opstijgend vocht te bespeuren (helaas wel nooit dit rapport mogen ontvangen). Dus wij met een gerust gemoed nieuw behang besteld en begin juli zijn wij dan begonnen met alle ruimtes te behangen. Nu hebben wij vorige maand ontdekt dat er opeens op verscheidene plaatsen terug vochtplekken en zelfs schimmelplekken te bespeuren zijn onder het behangpapier. En dit voornamelijk op plekken waar er volgens jullie expert geen behoefte was om de muren te behandelen. Dus naar onze bescheiden mening is de drogingscontrole niet optimaal uitgevoerd waardoor wij nu nog nogmaals geconfronteerd worden met dezelfde vochtbehandeling/injectie voor de resterende onbehandelde muren op het gelijkvloers.D.w.z. nogmaals extra kosten voor deze behandeling, nogmaals stof en vuil en nogmaals nieuw behangpapier bestellen en afwerking.Dus onze vraag is hier nogmaals hoe jullie hierin gaan tussen komen, zowel qua werken als qua financiële tegemoetkoming? Want uiteindelijk is hier maar één partij de dupe en dat zijn wij helaas!Gelieve ons hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen aub.Vanwege een zeer teleurgestelde klant,Rudy

Berichten (1)

V. D.

Naar: Aqua Protect (Group Protect)

14/11/2023

Hallo , Gelieve ons op de hoogte te brengen aub!Met vriendelijke groet,Vera


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform