Terug

Vergoeding schade aangekocht juweel

Opgelost Openbaar

Victoria Benelux

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Victoria Benelux

04/12/2019

BesteOp 22/11/2019 kreeg ik een ring van mijn vriend. Hij had deze gekocht via Victoria.Na enkele maanden waren er een aantal steentjes verdwenen. Geen probleem volgens consulente want dat valt onder de garantie. Dus ik moest de ring en het certificaat binnen brengen en men ging de ring herstellen en anders kreeg ik een nieuwe. Enkele weken later krijg ik bericht: sorry, ring kan niet hersteld worden want hij is uit gamma. Je krijgt een aankoopbon voor een nieuwe ring (niet dezelfde dus). Ik vroeg of ik mijn kapotte ring terugkreeg want die had sentimentele waarde voor mij en ik kreeg als antwoord: ja maar dan geen aankoopbon.Mijn vriend nam hier geen genoegen mee en trad in contact met consulente. Na veel heen en weer te berichten, was plots de ring kapotte ring verdwenen.Om een lang verhaal kort te maken, we horen niks meer van de consulente en hebben al contact opgenomen met een andere dame die een trapje hoger staat in de hiërarchie maar die vindt het niet nodig om ons terug te bellen wanneer je iets inspreekt op haar voicemail. We hebben tot 2 maal toe het contactformulier ingevuld op hun site maar ook daar geen gehoor.Wat kan ik nu nog doen?? Ik ben mijn ring kwijt en ben niet vergoed voor de geleden schade. En men is ontzettend onbeleefd door mensen hun klachten gewoon te negeren.Vriendelijke groeten,Katrien Maes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform