Beste,Graag zou ik jullie advies wensen over het volgende probleem.Mijn moeder verblijft in het wzc sint-amand te Zwevegem en wij hebben de was die door het wzc bezorgd werd aan een door ons niet gekende wasserij nooit teruggekregen. Die was werd opgehaald op 29/11/2023 en tot op heden is er nog altijd geen enkel spoor van die was terug te vinden. Blijkbaar is deze was afgeleverd aan het wzc want ze werd gefactureerd aan mijn moeder. Nu is het zo dat de directrice (mevr. isabel vromant)van het wzc ons enkel kan aanbieden om de gefactureerde som terug te betalen. Blijkbaar zijn ze niet verzekerd voor verdwenen goederen. Daarmee is voor haar dus de zaak gesloten.Ik wil dit niet zomaar blauw blauw laten en wens een tegemoetkoming voor de geleden schade! Mijn moeder schrijft altijd alles op wat er meegegeven wordt en ik sta erop om diezelfde stukken aan te kopen en die dan terugbetaald te krijgen van het wzc. Dat lijkt me toch een normale gang van zaken omdat wij de was in vertrouwen meegegeven hebben aan het wzc en deze nooit meer terug gezien hebben.Wat is jullie mening hierover en hoe kan dit op een klantvriendelijke wijze opgelost worden? Mvg