Beste, Op 21 oktober 2022 bestelde ik via de Origing app en paar expansies van Sims 4 die toen in aanbieding stonden. Deze werden betaald via bancontact (sofortapp). Na de betaling kreeg een bestellingsemail en wat later kon ik ze downloaden en beginnen spelen. Iets meer dan een week later waren de expansies verdwenen van mijn app. Ik heb toen contact opgenomen met EA Games en deze hebben dit onderzocht en kwamen tot de conclusie dat de betaling nooit doorgekomen is. Ik zei hen dat het geld wel van mijn rekening werd gehaald en ik de expansies heb kunnen downloaden maar daar kreeg ik verder geen gehoor aan, ik moest nakijken met mijn eigen bank ivm de betaling. Ik heb hierna contact genomen met mijn bank die bevestigde dat de betaling effectief werd uitgevoerd en ik heb zelfs contact genomen met het bedrijf naar wie het geld gegaan is, namelijk Global Collect BV. Dit contact was telefonisch en hier kreeg ik een medewerker die het nakeek voor mij en zei dat de betaling volgens zijn gegevens doorgemaakt werd naar EA Games op 22 oktober. Toen ik hem vroeg of ik hier een schriftelijk bewijs van kon hebben zei hij dat enkel EA Games zelf dit kon aanvragen en hij me verder niet kon helpen, ik heb dus enkel op het woord van een medewerker van Global Collect BV de bevestiging dat het geld werd overgemaakt. Ik heb hierna nog een paar keer contact gehad met EA games via hun klantenchat maar ook dit resulteerde elke keer in dezelfde zin: wij hebben uw geld niet ontvangen en verder werd er geen hulp aangeboden alsook werd er geen contact opgenomen met het tussenbedrijf Global Collect BV. Ik voel me op z'n zachtst gezegd bestolen, mijn geld is verdwenen alsook de expansies waarvoor er geld van mijn rekening werd gehaald en niemand die me verder kan helpen of überhaupt kan zeggen wat er met mijn geld is gebeurd.