Geachte heer, mevrouw,Ik wens een klacht in te dienen met betrekking tot het kantoor Batist-Saint Gilles waarmee we reeds een paar jaren samenwerken voor huishoudhulp. Het kantoor heeft het contract verbroken zonder aangetekend schrijven en zonder het respecteren van enige opzegtermijn, terwijl er zeker geen onvoorziene omstandigheid was, en noch minder een situatie van overmacht. In bijlage voeg ik de overeenkomst toe waarin duidelijk omschreven wordt dat een opzegtermijn moet gerespecteerd worden. Het kantoor heeft nooit gereageerd op mijn mails, tot ik de overeenkomst doorstuurde... Ook hebben ze betwiste prestaties 3 maal terug ingevoerd in het systeem, terwijl er duidelijk een issue was (ik heb dit zowel per mail als via het sodexo-portaal omschreven). Echter de derde keer zijn de prestaties zonder ons medeweten doorgegaan voor betaling door het automatisch bevestigingssysteem. Ik had toen Sodexo telefonisch gecontacteerd maar de mevrouw die ik aan de lijn had belde me toen terug met de boodschap dat ze tot haar spijt niets meer kon doen om de betaling tegen te houden, en ik aldus het kantoor moest contacteren. Ik heb dit dus gedaan, alweer geen enkele reactie. De volgende dag zag ik wel dat de cheques netjes geïnd waren door het kantoor. Het is pas bij het doorsturen van de overeenkomst dat ik eindelijk reactie kreeg. Ik vind de attitude voor zo'n kantoor onaanvaardbaar en overweeg dus ook ernstig een advocaat in te schakelen, gezien ze hun standpunt blijven behouden dat ze geen contract verbroken hebben en aldus menen geen opzeg schuldig te zijn. Graag verneem ik uw standpunt en of er een mogelijkheid is contact op te nemen met het kantoor om vergoed te worden voor de schade die ik hier ondervonden heb. Dit om alle ballast met een advocatenkantoor alsnog te vermijden, al twijfel ik er niet aan om dit te doen gezien ik 100% in mijn recht ben. Echter ik heb hier al veel energie in gestoken en ben niet van plan hun werkwijze zo maar aan mij te laten voorbijgaan. Ze moesten gewoon de overeenkomst respecteren en communiceren met de klant, wat hier niet gebeurd is. In bijlage vindt U de overeenkomst alsook de correspondentie per mail waar U mooi het verloop kan volgen. Bedankt alvast voor uw behandeling en feedback. Ik hoop dat ik deze case asap kan afsluiten en mij kan focussen op de zoektocht naar een nieuwe huishoudhulp en mijn andere verplichtingen. Mvg, Jeanne Delghust PS: Sodexo heeft me destijds ook aangeraden contact op te nemen met Testaankoop, aldus doe ik dit nu gezien het kantoor de mening is toegedaan dat er niets verkeerd gebeurd is.