BesteDe hele discussie draait rond het afnemen van een maandelijkse kost.In 2019 heeft de verkoper mij een toestel gegeven maar werd er nooit gesproken over maandelijkse kosten.Ik ben dus nooit akkoord gegaan met een maandelijkse huur.Het toestel werd een aantal maanden gebruikt tijdens een proefperiode en werden er nooit kosten aangerekend.In september werkte het toestel niet meer en werd het niet meer gebruikt, de account werd niet meer opgevolgd. Sales was niet meer bereikbaar.Het is pas vanaf dan dat er opeens kosten uit de rekening werden gehaald. Vanuit mijn standpunt werden deze dus onterecht uit de rekening gehaald.Gezien er geen activiteit is op de account en ze geen facturen sturen, is het onmogelijk om kosten, die voordien nooit werden ingehouden, te voorzien.Ik heb reeds meermaals gevraagd om mij het bewijs aan te leveren dat door mij ondertekend werd aangaande de maandelijkse kosten.Verder werd de account door hen zonder communicatie geblokkeerd. Het gebruik van de account en de kaart was niet mogelijk.Tijdens de blokkering was het blijkbaar wel mogelijk om de maandelijkse kosten onterecht van de rekening te halen. Ook hier ben ik absoluut niet mee akkoord.Graag had ik de onterecht ingehouden kosten teruggezien.Ondertussen is alles van mijn account verdwenen online en kan ik niet meer zien hoeveel kosten er effectief in rekening werden gebracht.Communicatie is onmogelijk. Er komt op geen enkele mail of telefoon een antwoord.