Terug

Verblijf voldeed niet aan de voorwaarden

Closed Openbaar

Huttopia

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Huttopia

04/09/2020

Beste, We ontvingen maandag reeds een e-mail van Huttopia met daarin de bevraging over ons verblijf in Bourg Saint Maurice. Omdat we 1) nog geen antwoord ontvingen en 2) nog steeds enorm ontgoocheld zijn, geef ik u via deze manier ook nog eens ons antwoord Spijtig genoeg moeten we met een negatief cijfer antwoorden als u vraagt naar onze algemene tevredenheid over ons verblijf in camping Huttopia. Laat me dit even verduidelijken. Wij hadden ons verblijf geboekt met 4 volwassenen (waaronder 1 zwangere vrouw) en een peuter van 1 jaar. Toen we toekwamen op de camping was onze caravan Vancouver niet gepoetst en zelfs ronduit smerig. In corona-tijden absoluut niet aanvaardbaar! Daarop zijn we alles zelf met Dethol gaan ontsmetten en poetsen. Daarnaast vonden we ook nog een vuilniszak met smerige pampers van de vorige bewoners. We vroegen aan het secretariaat om deze te komen ophalen, maar hebben ze uiteindelijk zelf verwijderd omdat ze bleven liggen. Op de matrassen lagen ook geen matrasbeschermers en een starterskit die in uw mail vooraf stond vermeld was niet aanwezig. In het terras voor onze caravan waren meerdere latten beschadigd en hebben we 4 (!) losse nagels moeten verwijderen. Met een rondkruipende peuter is dit opnieuw niet verant woord. We spraken een van de verantwoordelijken Margot aan, en zij heeft ons wél goed geholpen. Zij zorgde voor de starterskit en ook het terras werd snel hersteld door de klusjesman. We kregen een gratis maaltijd aangeboden en zijn hier ook op ingegaan maar de kwaliteit van de pizza\'s was allesbehalve. Desondanks ook hier een pluim voor het keukenpersoneel die zich nogmaals excuseerde en veel moeite deed om het toch nog aangenaam te maken. Onze eigen etenswaren waren eveneens moeilijk koel te houden door de slecht werkende frigo. Bij het vertrek hebben wij ervoor gezord dat het wél netjes werd achtergelaten. Het enigste waar we positief kunnen over zijn is de manier waarop vooral Margot ons heeft proberen helpen, de rustige locatie en de mooie omgeving in Bourg-Saint-Maurice. Mochten we extreem hoge verwachtingen hebben, dan zouden we geen verblijf boeken om een camping. Desondanks dat het helemaal niet van onze gewoonte is om te klagen, vinden we gezien de prijs van +- €1000 en het ontbreken van een aantal basisvoorwaarden dat er vanuit Huttopia toch enige vorm van compensatie mag komen. Een nieuw verblijf boeken via Huttopia zit er alvast niet meer in. Spijtig, maar helaas.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform