Beste,Hierbij een overzicht van de feiten die zich voordeden:Offerte ramen laten opmaken, 12 weken levertermijn. Bij ondertekening offerte plots 14 weken, daar sta je dan als de bouw moet vooruit gaan, veel keus hadden we niet. Uiteindelijk 19 weken na opmeting begin september 2020, is men de ramen komen plaatsen eind januari 2021. Gevolg: 2 maanden langer moeten huren is 1400 extra uitgaven gehad. De buitenjaloezieen hadden nog veel meer vertraging, deze zijn pas in april geplaatst en pas aangesloten in mei (zie verder).Sleutels van de deuren: er werden er 3 afgegeven aan ons, de rest hielden de plaatsers omdat ze nog moesten terug komen. De plaatser gaf toen mee dat er in totaal 8 sleutels waren. Na weken hadden we nog altijd niet de rest van de sleutels gekregen en onze verhuisdag kwam steeds dichterbij, zoals trouwens vaak gecommuniceerd aan jullie. Daarom gingen we naar de toonzaal waar de zaakvoerder ons 4 sleutels gaf ipv 5. Hij zei dat er maar 6 sleutels besteld waren en we er dus 1 extra hadden. Na nog vele telefoontjes en mailtjes hebben jullie uiteindelijk toegegeven dat er toch 8 sleutels zouden zijn jullie waren de 8ste sleutel kwijtgespeeld. Hij kon zowel bij ons op de straat liggen als in de camionette als wie weet waar. We drongen aan dat jullie nogmaals zouden zoeken. De zaakvoerder zei dat hij nog wel eens ging kijken in de camionette. Weer 2 weken verder en hij liet weer maar niks horen. Omdat we gingen verhuizen en onze spullen daar stonden, konden we niet anders dan nieuwe sloten te steken. Wij hebben jullie dit gevraagd om deze te voorzien, maar natuurlijk weer geen reactie. Op mails antwoorden jullie praktisch nooit en als je belt, zeggen jullie dat jullie het moeten nakijken en ons gaan terug bellen wat dan ook niet gebeurt. Plots krijgen we de eindfactuur binnen met nog steeds geen info over die 8ste sleutel jullie gingen toch zoeken? We hebben de verkoper gebeld en gezegd dat we effectief nieuwe sleutels hebben gestoken en dit van de factuur gaan afhouden. Daarop zei de verkoper dat dat ok was en dat we dan het bonnetje moesten opsturen. Er werd ons meegedeeld dat jullie blijkbaar de 8ste sleutel wel hadden gevonden. Alleen vonden jullie het niet nodig ons dit te laten weten? Bij de eindfacturatie kwam er ook geen compensatie voor het feit dat we nog steeds niet al onze sleutels hadden. Gingen jullie hem dan niet brengen? Dit is echt zeer nalatig.Dan nog iets over die zogenaamde veiligheidscilinders. Bij navraag bij de fabrikant blijkt dat dat certificaat vervallen is en je dit niet nodig hebt om de sleutels te laten bijmaken. De zaakvoerder heeft zelfs die nummer van onze sleutels opgeschreven en zou dus in de toekomst gewoon een sleutel van ons huis kunnen hebben. Wij hebben dus betaald voor veiligheidssleutels die er geen zijn. Dit ruikt naar oplichting.Stel u voor dat hier een diefstal gebeurt zonder sporen van inbraak, de verzekering zal eens goed met ons lachen.Al onze argumenten, die tevens gebaseerd zijn op feiten, reageren jullie niet op. Excuses zouden op zijn minst al op zijn plaats geweest zijn, zelfs dat kan er niet af.De afspraak is dat jullie die cilinders komen ophalen en wij dan die 180 euro terug krijgen. Wanneer kan dit afgehandeld worden?We willen dat jullie de kost van de nieuwe sloten betalen, door jullie nalatigheid hadden wij geen andere keus dan nieuwe te plaatsen. We hebben dit duidelijk gemeld. En in plaats van dit te weigeren, zouden jullie ons al een compensatie moeten geven voor dit hele gedoe (en al het voorgaande). We hebben al genoeg extra kosten gehad door jullie. Zeker gezien de totale kostprijs van de ramen is het niet te begrijpen dat jullie geen moeite doen.Mvg,B.D.