- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Rubben, 28 feb. 13:57 CETBeste meneer Mesagh,Omdat wij klantentevredenheid uiteraard uitermate belangrijk vinden hebben wij uw eerdere opmerking voorgelegd aan onze business unit manager.Wij wensen graag te verduidelijken dat het belangrijk is om een dergelijk probleem zo snel mogelijk te melden. Indien er zich een probleem stelt met de aangekochte schoenen en u hiervan onmiddellijk melding maakt kunnen de collega's in de winkel u vrijwel onmiddellijk een concreet voorstel doen en u dus correct helpen.Op dit ogenblik is het nog heel erg moeilijk om de ware reden van het loskomen van de zool te achterhalen, zeker aan de hand van foto's.Toch willen wij u, uitzonderlijk, tegemoetkomen en u het originele aankoopbedrag van Eur106.10 terugbetalen.Kan u ons daarom uw rekeningnummer bezorgen zodat wij de betaling kunnen regelen?Wij hopen op deze manier het vertrouwen in Brantano te hebben hersteld.Vriendelijke groeten,RubbenCustomer Care Assistant----------------------------------------------Klachtenbox, 24 feb. 18:34 CET (:www.test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:www.test-aankoop.be/nt/nc/institutioneelrivacy)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Brantano .[7OPZV7-KXZ0]