Beste, we hebben eind maart 2017 een Renault Kongoo gekocht (leveringsdatum). We hebben ondertussen 42.000 km dus niet echt veel gereden en toch moest eind maart de motor vervangen worden. We hebben hiervan 20% moeten betalen zijnde 1299,98 euro omdat Renault zei dat we nu weer een quasi nieuwe wagen hadden. Sinds het vervangen van de motor hebben we quasi niet gereden (Corona) en toch al 2 keer in panne gestaan, moeten getakeld worden, veel vijven en zessen met garage wat probleem is, vervangwagen,... en uiteindelijk werd op 26/6 de pomp vlotter vervangen. Volgens de garage is er geen verband met de vervanging van de motor maar toch vreemd voor een relatief nieuwe wagen.We moeten terug 507,01 euro betalen (helft van de echte kost volgens garage). We gaan hier niet mee akkoord, nemen contact met klantendienst Renault maar zij verwijzen ons terug naar garage. Deze antwoordt niet meer op onze vraag. Factuur nog niet betaald.Wat raadt u ons aan?dankGreet