Terug

veel problemen en kosten bij relatief nieuwe wagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: RENAULT

11/07/2020

Beste, we hebben eind maart 2017 een Renault Kongoo gekocht (leveringsdatum). We hebben ondertussen 42.000 km dus niet echt veel gereden en toch moest eind maart de motor vervangen worden. We hebben hiervan 20% moeten betalen zijnde 1299,98 euro omdat Renault zei dat we nu weer een quasi nieuwe wagen hadden. Sinds het vervangen van de motor hebben we quasi niet gereden (Corona) en toch al 2 keer in panne gestaan, moeten getakeld worden, veel vijven en zessen met garage wat probleem is, vervangwagen,... en uiteindelijk werd op 26/6 de pomp vlotter vervangen. Volgens de garage is er geen verband met de vervanging van de motor maar toch vreemd voor een relatief nieuwe wagen.We moeten terug 507,01 euro betalen (helft van de echte kost volgens garage). We gaan hier niet mee akkoord, nemen contact met klantendienst Renault maar zij verwijzen ons terug naar garage. Deze antwoordt niet meer op onze vraag. Factuur nog niet betaald.Wat raadt u ons aan?dankGreet

Berichten (11)

RENAULT

Naar: G. P.

13/07/2020

Beste Mevrouw Poulmans,Bij deze laat ik u weten dat ik uw klacht betreffende de problemen en kosten van uw relatieve nieuwe wagen goed heb ontvangen. Alvorens ik uw klacht verstuur naar de verantwoordelijke van uw regio had ik graag van u de volgende informatie ontvangen.- Chassisnummer - Garage van herstelling Als u nog vragen heeft of meer informatie wilt, sta ik tot uw beschikking op 078.05.11.15 en ook per e-mail, van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen dat u in Renault heeft gesteld.Loris DI ILIOCustomer support advisorGROUPE RENAULTRENAULT BELUXCustomer DirectionChaussée de Mons – Bergensesteenweg 281 1070 Anderlecht Tel. 078 05 11 15www.renault.be – www.myrenault.be – www.dacia.be – www.renault-multimedia.comref:_00D206IKR._5000X2Auco2:ref

G. P.

Naar: RENAULT

13/07/2020

Chassis VF1KW34B257670553Kampenhout motors

G. P.

Naar: RENAULT

20/07/2020

Laat u nog iets weten? Of schakelen we de advocaten van Test-Aankoop in?

RENAULT

Naar: G. P.

27/07/2020

Beste, Mevrouw Poulmans,Bij deze laat ik u weten dat ik uw klacht betreffende de problemen en kosten van uw relatieve nieuwe wagen goed heb ontvangen. Alvorens ik uw klacht verstuur naar de verantwoordelijke van uw regio had ik graag van u de volgende informatie ontvangen.- Chassisnummer - Garage van herstelling:  Als u nog vragen heeft of meer informatie wilt, sta ik tot uw beschikking op 078.05.11.15 en ook per e-mail, van maandag tot vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen dat u in Renault heeft gesteld.Loris DI ILIOCustomer support advisorGROUPE RENAULTRENAULT BELUXCustomer DirectionChaussée de Mons – Bergensesteenweg 281 1070 Anderlecht Tel. 078 05 11 15www.renault.be – www.myrenault.be – www.dacia.be – www.renault-multimedia.comref:_00D206IKR._5000X2Auco2:ref

G. P.

Naar: RENAULT

27/07/2020

Dit is exact dezelfde reactie als deze van 13 juli waarop ik geantwoord heb. Heb ondertussen jurist Test-Aankoop ingeschakeld.

RENAULT

Naar: G. P.

27/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

G. P.

Naar: RENAULT

06/08/2020

Beste, we hebben de case voorgelegd aan de advocaten van Testaankoop op 23 juli maar hebben tot op heden nog geen antwoord ontvangen. Nu het dossier daar lopende is, wachten we af om de factuur te betalen. Groet Greet

RENAULT

Naar: G. P.

20/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

G. P.

Naar: RENAULT

22/08/2020

Beste, we verkiezen dat de 150 euro in mindering gebracht wordt van de factuur . Groet greet

G. P.

Naar: RENAULT

25/08/2020

De motor begint trouwens weer zo'n oorverdovend lawaai te maken NA afzetten van motor zoals hij deed voor de motor vervangen werd. Mensen op straat spreken er ons over aan.

G. P.

Naar: RENAULT

04/09/2020

kan u aub antwoorden? dank


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform