Terug

Valse webshop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. D.

Naar: Revela

29/03/2024

Hallo,Ik heb op 23 maart besteld op de website revela.nl. Ik heb na de betaling direct een bevestigingsmail ontvangen. In deze mail werd er geschreven dat er kortelings een mail met Track & Trace zou volgen. Een paar dagen later had ik echter nog niets gekregen en heb ik gemaild naar het emailadres support@revela.nl met de vraag wanneer mijn aankoop verzonden zou worden. Hier heb ik tot op vandaag 29/3 geen antwoord gekregen. Nu merk ik ook dat de website offline is en op een andere website met consumentenreviews lees ik enkel dat revela.nl fraude en bedrog is. De 30 EUR die ik betaald heb, vrees ik kwijt te zijn... Daarom had ik graag klacht ingediend tegen deze webshop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform