Terug

valse reclame en slechte organisatie

Opgelost Openbaar

Van Renterghem nv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Van Renterghem nv

03/05/2022

Beste,Op 27 februari vertrokken wij met Asteria/Van Renterghem NV naar Lapland.We betaalden hier 3.195eur per persoon voor deze reis van 8 dagen.Tijdens deze reis zijn er ontelbare dingen misgelopen, hieronder even een korte samenvatting:• Slechte reisbegeleiding (gebrek aan initiatief, geen alternatieven voor verloren activiteiten, niets proactief controleren,…)• Huskytocht van 3 uur in plaats van de beloofde 5 uur op de website• Sneeuwstorm in de berghut waar niet op geanticipeerd werd• 2 verloren dagen activiteiten door sneeuwstorm• Schamel diner in wegrestaurant• Walvissafari is niet doorgegaan• Lunch van droge boterham in de bus• 3 sterren hotel in plaats van 4 sterren in Lofoten• Geen diners in lokaal restaurants maar in het hotel• Geen bezoek aan noorderlichtcentrum door ziekte eigenaars• Ribboot in plaats van elektrische boot met soeplunch• Geen goede afspraken met buschauffeur waardoor de vlucht bijna gemist werd.• …We staan sinds we terug zijn van deze reis in contact met de organisatie om ons geld terug te krijgen, maar ze probeerden ons te paaien met een schamele 400eur per persoon. (nog niet het bedrag dat we voor één dag betalen tijdens deze reis)Mijn oorspronkelijke klacht was 6 bladzijden lang, maar ik heb dit nu even ingekort voor jullie.We willen nog steeds een volledige terugbetaling van onze reis, aangezien de reis die op de website stond absoluut niet de reis was die wij gekregen hebben.met vriendelijke groeten,Aurelie Bekaert & Jeroen Clevers

Berichten (2)

A. B.

Naar: Van Renterghem nv

11/05/2022

Beste,We zijn ondertussen weer een week verder en opnieuw duurt het bijzonder lang om van jullie reactie te krijgen.Indien wij binnen 5 werkdagen nog geen antwoord hebben ontvangen van jullie dan zien wij ons genoodzaakt om ons juridisch te laten bijstaan en om deze klacht openbaar te stellen.met vriendelijke groeten,Aurelie en Jeroen

Van Renterghem nv

Naar: A. B.

01/06/2022

Goedemiddag,Deze klacht wordt betwist en is doorgegeven aan onze advocaat in Brussel bij de eerste melding dat er een klacht via platform.Onze advocaat was een paar weken afwezig wegens buitenlandse verplaatsing in het kader van een ander dossier.De brief is zo goed als klaar en zal één van de volgende dagen aan Mevrouw Bekaert overhandigd worden.Met dankAnnickReizen Van RenterghemAsteria ExpeditionsKorte Zilverstraat 68000 BruggeTel +32 50 33 25 16Fax +32 50 33 98 30email: annick@rvr.bewww.rvr.bewww.asteriaexpeditions.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform