Terug

Valse Facturen

Closed Openbaar

Keurhuis

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Keurhuis

20/12/2022

Beste Keurhuis, Op zondag 2/10 contacteerde ik u voor een keuring epc. U stelde mij een datum voor om op 5/10 om 14u langs te komen. 24u voor de afspraak van 5/10 dit op 4/10 liet ik u via mail weten dat mijn zoon ziek was en ik niet kon aanwezig zijn op 5/10. U bevestigde mij dit met een akkoord. Er werd ook een meteen een nieuwe afspraak ingepland dit voor woensdag 12/10 om 14u. Ik had u ook vermeld dat ik op 12/10 ten laatste om 15.00u moest vertrekken want ik had een afspraak in Brugge om 15.25u. Na meerdere mail en berichten van mij naar u met de herinnering dat ik echt om 15.00u moest vertrekken vanuit Oostende, want u berichte mij meerdere malen latere tijdstippen door (deze laatste 14.40u) werd deze afspraak verplaatst. Er werd geen nieuwe afspraak meer ingepland. Uit het niets ontving ik op 28/10 om 9.53u een bericht van uw collega Lien met de vermelding: “Beste ik zal rond 10.30u aanwezig zijn voor de epc keuring, mvg Lien”. Waarna ik meteen heb geantwoord dat ik niet in Oostende woon en zomaar niet kan aanwezig zijn, zeker niet als ik pas 40 min op voorhand een bericht ontvang. Uw collega heeft mij toen geantwoord dat ze helaas niet kan wachten maar dat u Steven contact zal opnemen met mij. Daarna kreeg ik opeens een factuur toegestuurd van u voor een bedrag van 96,80€. Ik heb u dan ook gemaild met de vraag waarom u mij een factuur toestuurt aangezien er geen diensten zijn geleverd, U antwoorde mij dat de laatste afspraak in minder dat 24u werd gecanceld. Als u mij pas om 9.53u laat weten dat u om 10.30u zal aanwezig zijn dan noem ik dit bedrog. Opeens ontving ik via een incassobureau 2 facturen, een factuur voor 96,80€ en nog een factuur voor 175,00€. Deze zijn inmiddels betwist en gemaild naar mijn rechtsbijstand verzekering. Ik betreur dat mensen zoals u op die manier zaken doen. Gelukkig zijn er nog serieuze bedrijven en had ik snel mijn EPC keuring via een ander correct bedrijf snel in orde gemaakt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform