Terug

Valse en misleidende advertentie

Opgelost Openbaar

GreenMobility

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: GreenMobility

20/03/2023

Beste, Rond 27 februari 2023 downloadde en registreerde ik me op de app van GreenMobility (deelwagens) om kennismaking te maken met de dienst. GreenMobility adverteert eveneens dat men gratis mag registreren via affiches/stickers op hun deelauto's. Zowel onmiddelijk na deze, zogenaamde, gratis registratie kreeg ik een factuur gepresenteerd van 10,00 EUR voor een 'starterpack'. Zonder dat ik zelfs enige kennisgeving had gegeven dat ik gebruik wilde maken van hun deelauto's.Nu krijg ik herinneringen en rappelkosten opgestuurd voor deze factuur t.w.v 30,00 EUR. Een ongegronde factuur omdat ik op geen enkel moment gebruik heb gemaakt van hun autoverhuurdienst én daarbovenop GreenMobility gratis registreren adverteert.Ondertussen dreigt men al met incasso. De factuur is geprotesteerd.Ik wil dat men deze onterecht opgemaakte factuur annuleert.Met vriendelijke groetenYann

Berichten (2)

GreenMobility

Naar: Y. B.

20/03/2023

Beste ,Bedankt voor je e-mail! Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk verder.Nog een fijne dag.Dear ,We have received your message and will answer it as soon as possible.Have a lovely day!Previous-message-reference: 5e3a646b-4e9f-4d05-bc28-3d2b70f7704b@DBAEUR03FT023.eop-EUR03.prod.protection.outlook.comPrevious-message-reference: 7fe51eca68924e0a99e856612a58edb9@email.dixa.io March 20, 11::44 GMTKlacht - Valse en misleidende advertentie - (CPTBE01753852-92) Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --

GreenMobility

Naar: Y. B.

20/03/2023

Dag YannWe begrijpen uw frustratie en klacht. We implementeerden deze opstartkost (waarvoor u 50 rijdminuten krijgt) omdat er helaas vaak misbruik wordt gemaakt van onze autos en we dus een extra bescherming willen inbouwen. We begrijpen echter dat veel klanten de app downloaden om gewoon even een kijkje te nemen en dan is deze kost natuurlijk niet nodig en zijn herinneringen vervelend.  We snappen ook dat de advertenties op die manier misleidend zijn.  We werken aan een nieuw registratieproces om te zorgen dat dit duidelijker is en vlotter kan verlopen in de toekomst.  Uiteraard annuleerden we deze kost voor u, u zal ook geen herinneringen meer ontvangen. Aarzel zeker niet om ons rechtstreeks te contacteren als u nog verdere vragen of bezorgdheden hebt, we helpen u graag verder.Fijne avond!Groene groetenBest regards,CamilleGreenMobility NV Vosstraat 323 2000 Antwerpen +3233221122 Previous-message-reference: 7fe51eca68924e0a99e856612a58edb9@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 5e3a646b-4e9f-4d05-bc28-3d2b70f7704b@DBAEUR03FT023.eop-EUR03.prod.protection.outlook.comPrevious-message-reference: 2275cf15754e480fb1c24f0cf053306c@email.dixa.io System user March 20, 11::44 GMTBeste ,Bedankt voor je e-mail! Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk verder.Nog een fijne dag.Dear ,We have received your message and will answer it as soon as possible.Have a lovely day! March 20, 11::44 GMTKlacht - Valse en misleidende advertentie - (CPTBE01753852-92) Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform