Dag YannWe begrijpen uw frustratie en klacht. We implementeerden deze opstartkost (waarvoor u 50 rijdminuten krijgt) omdat er helaas vaak misbruik wordt gemaakt van onze autos en we dus een extra bescherming willen inbouwen. We begrijpen echter dat veel klanten de app downloaden om gewoon even een kijkje te nemen en dan is deze kost natuurlijk niet nodig en zijn herinneringen vervelend. We snappen ook dat de advertenties op die manier misleidend zijn. We werken aan een nieuw registratieproces om te zorgen dat dit duidelijker is en vlotter kan verlopen in de toekomst. Uiteraard annuleerden we deze kost voor u, u zal ook geen herinneringen meer ontvangen. Aarzel zeker niet om ons rechtstreeks te contacteren als u nog verdere vragen of bezorgdheden hebt, we helpen u graag verder.Fijne avond!Groene groetenBest regards,CamilleGreenMobility NV Vosstraat 323 2000 Antwerpen +3233221122 Previous-message-reference: 7fe51eca68924e0a99e856612a58edb9@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 5e3a646b-4e9f-4d05-bc28-3d2b70f7704b@DBAEUR03FT023.eop-EUR03.prod.protection.outlook.comPrevious-message-reference: 2275cf15754e480fb1c24f0cf053306c@email.dixa.io System user March 20, 11::44 GMTBeste ,Bedankt voor je e-mail! Onze klantenservice helpt je zo snel mogelijk verder.Nog een fijne dag.Dear ,We have received your message and will answer it as soon as possible.Have a lovely day! March 20, 11::44 GMTKlacht - Valse en misleidende advertentie - (CPTBE01753852-92) Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --