Terug

Valse Eigenschappen Opgegeven

Closed Openbaar

Riva Fabrieksmatras

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Riva Fabrieksmatras

21/07/2022

Ik bestelde een topdekmatras ‘Deluxe’ bij jullie die 9cm dik had moeten zijn.Ze blijkt maar 7cm te zijn!Jullie rekenen dus 2 volle centimeters voor het hoesje dat errond zit (max 0,3mm aan beide zijden).. dat maakt dus dat wij voor 1,5cm LUCHT moeten betalen!Die matras stelt trouwens niks voor: ondersteuning 0/10 terwijl jullie opgeven dat deze matras ideaal zou zijn voor mensen met gewrichtsklachten.. als ge der gaat opliggen, zakt die matras onmiddellijk door tot 0,5cm en ligt ge bijna met uw botten op de grond te schuren!Mijn dochter weegt max 55kg en zakt er zelfs in tot op de grond!Die matras is zéker geen 215€ waard, laat staan wat jullie aangeven als werkelijke waarde, zijnde zomaar effe 869€ !!!Ik heb al gevraagd om de matras terug op te komen halen en jullie vragen nu bijna 50€ om dat te doen.Dat is gewoon schandalig.Jullie verkopen iets dat niet overeenkomt met de eigenschappen die jullie opgeven en verschieten dan dat klanten hun geld terugwillen?Neem uw verantwoordelijkheid en geef mijn geld ALLEMAAL terug.. de matras staat hier zoals eerder al gezegd ongebruikt te wachten op retour.Voilà, meer heb ik niet te zeggen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform