Terug

Vals klantenschap en uitnodiging tot betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Eqology

08/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10/5/2024, kreeg ik een bevestiging van het worden van klant. Ik heb geen verzoek hiervoor ingediend. Meteen daaropvolgend kreeg ik een uitnodiging tot betaling en een bevestiging van aankoop volgens EQ ID 91087024. Een 4e e-mail van die dag was met de melding “ Zorg ervoor dat u zich aanmeldt om belangrijk nieuws te ontvangen!” Ik stel vast dat het negeren van deze spam onvoldoende is. Ik kreeg echter op 10/6/2024 en op 8/7/2024 opnieuw een uitnodiging tot betaling. Ik heb me dan ook afgemeld van deze nieuwsbrief, het opgegeven e-mail adres gecontacteerd om duidelijk te maken dat ik geen producten heb aangekocht en deze ook niet in de toekomst wens aan te kopen, en nu openbaar een klacht neergelegd. Als laatste heb ik me proberen aanloggen op de account die u zogezegd voor mij hebt aangemaakt, maar inloggen werkt niet alsook het afmelden als klant. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 15/7/2024 te stoppen met mij e-mails te sturen, te stoppen met betalingsverzoeken uit te sturen en mijn gegevens volgens GDPR door te sturen en daarna te verwijderen. Ik heb ook melding via verdacht@safeonweb.be gemaakt. Met vriendelijke groeten, Reina Renard


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform