Terug

Uw beloftes voor het opmaken van uw voorstel tot terugbetaling van mijn voorschotten van Fact 12 en

Closed Openbaar

Vaelen Dakwerken BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. C.

Naar: Vaelen Dakwerken BV

18/09/2024

Geachte mijnheer Frank Vaelen Mijnheer Vaelen van Vaelen Dakwerken BV uit Lummen: aanvaarde offertes 2023-053 (bij-isoleren zolder) en 2023-054 (vernieuwen plat roofingdak). Betaalde voorschotten: fact 12 en 13, telkens 45% van het totaalbedrag. Betreft uw beloftes via sms van 28/08/24 en 31/08/24 voor het opmaken van uw voorstel tot terugbetaling van mijn voorschotten van Fact 12 en Fact 13. Ik hou het kort. Aansluitend op mijn voorgaande klachten die ik geplaatst had op Testaankoop, al de door u ontvangen documenten, onze emailcommunicatie enz. Ik zal hier niet het volledige verloop uit de doeken doen. Mijnheer Vaelen, u hebt geen enkele belofte of contractuele verplichting nagekomen. Er zijn inmiddels van mijn kant uit de nodige stappen ondernomen. Daar bent u natuurlijk van op de hoogte. Enz. Op 28/08/24 kreeg ik uw belofte via sms dat u een voorstel zou uitwerken voor de terugbetaling van mijn 2 voorschotten gezien u niet in staat bent om bestellingen te plaatsen voor mijn werken en om de werken uit te voeren. Een tweede maal hebt u dit opnieuw beloofd op 31/08/24. Ik was er akkoord mee dat u mijn voorschotten niet in 1x kon terugbetalen. Vandaar dat u een voorstel tot het terugbetalen van mijn voorschotten zou uitwerken. Na uw laatste sms van31/08/24 heb ik weeral niks meer van u gehoord en ik heb helemaal geen uitgewerkt voorstel van u ontvangen. U negeert weeral mijn sms'en. U negeert weeral mijn mails. Enz... U hebt inmiddels uw emailadres van uw bedrijf, Vaelen Dakwerken BV buiten gebruik gesteld. U hebt een nieuw emailadres aangemaakt voor uw ander bedrijf. Op dit nieuwe emailadres heb ik u al herhaaldelijk proberen te contacteren én u ontvangt mijn mails, maar weerom u negeert ook deze mails. Ik zie me dus weer genoodzaakt om met u contact op te nemen via deze weg. Ik begrijp ten volle, gezien 'uw omstandigheden met uw ander bedrijf, de eenmanszaak' dat u het moeilijk hebt. Ondanks dat u mij zwaar hebt gedupeerd, blijf ik nog rekening houden met de toestand van uw eenmanszaak en ben ik akkoord dat u mijn voorschotten in delen kan terugbetalen. Mijn rekening houden met u kan echter niet tot in de eeuwigheid blijven voortduren. Uw spel is nu al sedert Januari 2024 aan de gang. Ik verzoek u om contact met me op te nemen via mail en mij uw afbetalingsplan voor de terugbetaling van mijn voorschotten te willen mailen. Via dez weg stel ik u voor om mijn voorschotten terug te betalen met ingang van december 2024 voor een bedrag van telkens 1000 euro per maand, tot u de terugbetaling van mijn 2 voorschotten volledig hebt vereffend. Als dit bedrag voor u te hoog is, dan ben ik volledig bereid om te luisteren naar uw mogelijkheden. We zijn nu inmiddels 18/09/24. Ik geef u nog 14 dagen de tijd om contact met me op te nemen en mij uw afbetalingsplan voor de terugbetaling van mijn voorschotten te mailen. Indien ik binnen die periode niks van u heb vernomen, zal ik helaas de vervolgstappen moeten ondernemen. Ik doe dat niet graag, maar ik zal een stop moeten zetten op 'uw gang van zaken'. Beleefde groeten Monique Carpentier Molenstede 3294

Berichten (1)

M. C.

Naar: Vaelen Dakwerken BV

04/10/2024

Geachte mijnheer Frank Vaelen van Dakwerken Vaelen BV. Aanmaning tot het opstellen van een betalingsplan voor de terugbetaling van mijn voorschotten van voorschotfactuur 12 en voorschotfactuur 13. (offertes 2023-053 (bij-isoleren zolder) en 2023-054 (vernieuwen plat roofingdak)) Volgend op mijn eerder bericht hieromtrent via Testaankoop van 19/09/2024. Tot op heden heb ik niks meer van u vernomen. Uw belofte van 28/08/24 en 31/08/24 om een voorstel op te maken voor de terugbetaling van mijn 2 voorschotten bent u niet nagekomen. Op mijn herinnering eraan via de klacht op Testaankoop van 19/09/24 heb ik ook geen reactie van u gekregen. Testaankoop is nog de enige weg die ik kan nemen gezien u niet reageert op mails en sms'en enz. Ik weet dat Testaankoop controleert of u betreffende klacht hebt ontvangen. Ik heb al zoveel pogingen ondernomen om een afspraak bij u te bekomen voor het bespreken enz.Helaas reageert u ook daar niet op. Als u binnen de 10 dagen na deze aanmaning geen contact hebt opgenomen en geen afbetalingsplan naar me hebt gemaild, zal ik zonder afspraak (een afspraak bekomen bij u is blijkbaar niet mogelijk) bij u langskomen om u alsnog u de kans te geven om een afbetalingsvoorstel ter plekke op te maken. Ik neem ook nogmaals contact met u op via mail. Beleefde groeten Monique Carpentier Molenstede 3294.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform