Aanvullend op mijn klacht van 24/03/24 verstuurd naar de website van Testaankoop betreffende Vaelen Dakwerken BV, aanvaarde offertes 2023-053 en 2023-054. Betaalde voorschotten fact 12 en 13, telkens 45%. Gemaakte afspraken voor uitvoering: tussen8/01/24en 17/01/24 én rond 25/01/24, beide zonder uitvoering. 31/01/24: gevraagd uitstel door mijnheer Vaelen omdat zijn vrouw ziek was. 9/02/24: laat mijnheer Vaelen me weten via sms dat hij op 10/02/24 zou samenzitten met zijn onderaannemers om een nieuwe uitvoeringsdatum te bepalen. Mijnheer Vaelen zou me op 10/02/24 iets laten weten, sedert 10/02 geen enkele reactie meer van hem gekregen, noch op mijn mails, noch op mijn sms'en.Mijnheer VaelenGezien ik nog geen reactie van u gekregen heb op betreffende klacht, ik respecteer wel een voorziene duur van 5 dagen vooraleer een reactie van u te ontvangen, maar misschien hebt u het zodanig druk met uw ander bedrijf vf-all-services, waar u blijkbaar 24 u beschikbaar op bent voor spoedherstellingen..., het heeft ook geen zin dat ik telefonisch via sms contact met u opneem, gezien het hetzelfde telefoonnummer is waar alle betreffende sms communicatie tussen ons is mee gedaan en u niet reageert op mijn sms'en, gezien u 2 bedrijven hebt zijn mijn offertes en betaalde voorschotten misschien in de vergetelheid geraakt, vandaar dat ik u in bijlage de betreffende aanvaarde offertes en betaalde voorschotten laat geworden.Ik besef dat het voor u moeilijk moet zijn om 2 bedrijven te runnen. U mag dit wel niet zien als een ekskuus voor het verloop van de gang van zaken.U mag mij ook niet kwalijk nemen dat ik, gezien ik vanaf 10/02/24 geen enkele reactie meer van u kreeg, ik op 16/03/24 op internet op zoek ben gegaan naar recensies over Vaelen Dakwerken BV en dat toen op mijn internetscherm de recensie van Nathalie (op de site Solvari) zichtbaar kwam. Gezien het een gelijkaardige situatie was als de mijne ben ik serieus geschrokken. Ik heb een knipsel ervan gemaakt en laat dat u ook geworden in bijlage. Nu komt die recensie niet meer onmiddellijk op mijn internetscherm, maar als ik naar de site Solvari ga, https://www.solvari.be/nl/ervaringen?p_id=1073 én, op Project: 'Dakisolatie' ingeef krijg ik haar recensie nog te zien. Ik heb vandaag nog eens gekeken omdat ik eigenlijk wou weten of u inmiddels bij haar het werk hebt uitgevoerd, maar ik vind daar niks van terug op de Solvari site. Ik hoop voor die betreffende mevrouw Nathalie dat het werk inmiddels is uitgevoerd? Eigenlijk zoek ik nu ook naar geruststelling voor mezelf, dat u mijn werken eindelijk zult uitvoeren.Mijnheer Frank Vaelen, ik blijf hopen dat u snel contact met me zult opnemen en zult zorgen voor een nieuwe uitvoeringsdatum in de nabije toekomst.Als u dit doet, dan verzeker ik u dat ik dit zal melden op Testaankoop en dat ik mijn klacht op Testaankoop zal verwijderen.Hopende dat u eindelijk zult reageren.Vriendelijke groetenMonique