Terug

Uitvoeringsdata zonder uitvoering

Closed Openbaar

Vaelen Dakwerken BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Vaelen Dakwerken BV

26/03/2024

Aanvullend op mijn klacht van 24/03/24 verstuurd naar de website van Testaankoop betreffende Vaelen Dakwerken BV, aanvaarde offertes 2023-053 en 2023-054. Betaalde voorschotten fact 12 en 13, telkens 45%. Gemaakte afspraken voor uitvoering: tussen8/01/24en 17/01/24 én rond 25/01/24, beide zonder uitvoering. 31/01/24: gevraagd uitstel door mijnheer Vaelen omdat zijn vrouw ziek was. 9/02/24: laat mijnheer Vaelen me weten via sms dat hij op 10/02/24 zou samenzitten met zijn onderaannemers om een nieuwe uitvoeringsdatum te bepalen. Mijnheer Vaelen zou me op 10/02/24 iets laten weten, sedert 10/02 geen enkele reactie meer van hem gekregen, noch op mijn mails, noch op mijn sms'en.Mijnheer VaelenGezien ik nog geen reactie van u gekregen heb op betreffende klacht, ik respecteer wel een voorziene duur van 5 dagen vooraleer een reactie van u te ontvangen, maar misschien hebt u het zodanig druk met uw ander bedrijf vf-all-services, waar u blijkbaar 24 u beschikbaar op bent voor spoedherstellingen..., het heeft ook geen zin dat ik telefonisch via sms contact met u opneem, gezien het hetzelfde telefoonnummer is waar alle betreffende sms communicatie tussen ons is mee gedaan en u niet reageert op mijn sms'en, gezien u 2 bedrijven hebt zijn mijn offertes en betaalde voorschotten misschien in de vergetelheid geraakt, vandaar dat ik u in bijlage de betreffende aanvaarde offertes en betaalde voorschotten laat geworden.Ik besef dat het voor u moeilijk moet zijn om 2 bedrijven te runnen. U mag dit wel niet zien als een ekskuus voor het verloop van de gang van zaken.U mag mij ook niet kwalijk nemen dat ik, gezien ik vanaf 10/02/24 geen enkele reactie meer van u kreeg, ik op 16/03/24 op internet op zoek ben gegaan naar recensies over Vaelen Dakwerken BV en dat toen op mijn internetscherm de recensie van Nathalie (op de site Solvari) zichtbaar kwam. Gezien het een gelijkaardige situatie was als de mijne ben ik serieus geschrokken. Ik heb een knipsel ervan gemaakt en laat dat u ook geworden in bijlage. Nu komt die recensie niet meer onmiddellijk op mijn internetscherm, maar als ik naar de site Solvari ga, https://www.solvari.be/nl/ervaringen?p_id=1073 én, op Project: 'Dakisolatie' ingeef krijg ik haar recensie nog te zien. Ik heb vandaag nog eens gekeken omdat ik eigenlijk wou weten of u inmiddels bij haar het werk hebt uitgevoerd, maar ik vind daar niks van terug op de Solvari site. Ik hoop voor die betreffende mevrouw Nathalie dat het werk inmiddels is uitgevoerd? Eigenlijk zoek ik nu ook naar geruststelling voor mezelf, dat u mijn werken eindelijk zult uitvoeren.Mijnheer Frank Vaelen, ik blijf hopen dat u snel contact met me zult opnemen en zult zorgen voor een nieuwe uitvoeringsdatum in de nabije toekomst.Als u dit doet, dan verzeker ik u dat ik dit zal melden op Testaankoop en dat ik mijn klacht op Testaankoop zal verwijderen.Hopende dat u eindelijk zult reageren.Vriendelijke groetenMonique

Berichten (1)

M. C.

Naar: Vaelen Dakwerken BV

26/03/2024

Beste mijnheer Frank VaelenIk wil nog even het volgende toevoegen:Ik heb u nog niet alle mail en sms verkeer betreffende de uitvoeringsdata naar u doorgestuurd, maar alles wat ik gezegd heb in mijn klachten, kan ik bewijzen via uw email en sms verkeer.Ik hoop dat u weet dat zowel sms als mails rechtsgeldig zijn.Ik moet nog wel even wachten tot ik één van mijn broers of dochters zie om de sms'en te converteren naar emails, of zo.Ik wil u ook nog in bijlage een foto van het roofingdakje doorsturen, gemaakt vorig jaar, want misschien bent u inmiddels al de dringendheid van het roofingdakje vergeten gezien uw bezoek ter plaatse al dateert van vorig jaar december 2023. Alle roofing was losgewaaid en door mij vastgezet met bakstenen.Alle OSB onder de roofing was volledig kapot, idem voor de onderplaat. Kapotte goot...Dat hebt u allemaal ter plaatse kunnen vaststellen, vandaar dat u me toen al beloofd had voor een snelle uitvoering.Het roofingdakje is er ondertussen niet op verbeterd en vraagt om een dringende uitvoering.Ondanks dat ik sdert 10/02/24 geen reactie op sms'en en mails, heb gekregen en ondanks dat u nog niet gereageerd hebt op mijn klachten bij Testaankoop, probeer ik het vertrouwen in u te behouden.Vriendelijke groetenMonique CarpentierKlappijstraat 93Molenstede 32940495/926719


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform