Beste, ik kocht op 15/06/2020 een nieuwe bril. Sindsdien sta ik bijna wekelijks in de winkel omdat ik niet goed zie met deze bril. De optieker van de winkel heeft mij al allerlei wijsgemaakt, maar dat het volgens mij een probleem is met de centrage van de glazen, daar heeft ze geen gehoor naar. Tussen de minder goede kwaliteit van de Rodenstock glazen, het gevolg van het dragen van een mondmasker, het slecht montuur, enz.... je kan je zelfs niet inbeelden wat ze allemaal al uitgevonden heeft om haar fout toch maar niet toe te geven! Ik heb dan op 1/12/2020 een klacht ingediend via de website en zogezegd nieuwe glazen gekregen (zonder garantiekaartje???), maar de centrage van de glazen werd nog steeds niet nagekeken. Dit heeft dus het probleem, natuurlijk, niet opgelost! De voorlaatste keer dat ik ben geweest, beweerde ze dat het een probleem van dioptrie was, dus ben ik naar een andere oogarts gegaan. Deze kon enkel vaststellen dat de voorgeschreven dioptrie juist is. Ik heb dus besloten naar een andere optieker te gaan en blijkt dus dat de centrage inderdaad fout zit (3mm aan beide kanten!). Blijkt trouwens ook dat de dioptrie die vermeld staat op het garantiekaartje van mijn eerste glazen niet overeenkomt met de dioptrie vermeld op de factuur! Vermits ik nu reeds maanden klaag en er geen concrete oplossing komt, wens ik een volledige terugbetaling van mijn glazen. Dan kan ik tenminste bij een échte optieker nieuwe glazen bestellen!