Terug

uitvoering

Opgelost Openbaar

Pearle opticiens

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Pearle opticiens

23/02/2021

Beste, ik kocht op 15/06/2020 een nieuwe bril. Sindsdien sta ik bijna wekelijks in de winkel omdat ik niet goed zie met deze bril. De optieker van de winkel heeft mij al allerlei wijsgemaakt, maar dat het volgens mij een probleem is met de centrage van de glazen, daar heeft ze geen gehoor naar. Tussen de minder goede kwaliteit van de Rodenstock glazen, het gevolg van het dragen van een mondmasker, het slecht montuur, enz.... je kan je zelfs niet inbeelden wat ze allemaal al uitgevonden heeft om haar fout toch maar niet toe te geven! Ik heb dan op 1/12/2020 een klacht ingediend via de website en zogezegd nieuwe glazen gekregen (zonder garantiekaartje???), maar de centrage van de glazen werd nog steeds niet nagekeken. Dit heeft dus het probleem, natuurlijk, niet opgelost! De voorlaatste keer dat ik ben geweest, beweerde ze dat het een probleem van dioptrie was, dus ben ik naar een andere oogarts gegaan. Deze kon enkel vaststellen dat de voorgeschreven dioptrie juist is. Ik heb dus besloten naar een andere optieker te gaan en blijkt dus dat de centrage inderdaad fout zit (3mm aan beide kanten!). Blijkt trouwens ook dat de dioptrie die vermeld staat op het garantiekaartje van mijn eerste glazen niet overeenkomt met de dioptrie vermeld op de factuur! Vermits ik nu reeds maanden klaag en er geen concrete oplossing komt, wens ik een volledige terugbetaling van mijn glazen. Dan kan ik tenminste bij een échte optieker nieuwe glazen bestellen!

Berichten (2)

N. D.

Naar: Pearle opticiens

26/02/2021

Beste, de dioptrie klopt. Maar bij Rodenstock staan ze zeer verwondert dat ik geen garantiekaart gekregen heb bij de, zogezegd, nieuwe glazen

Pearle opticiens

Naar: N. D.

10/03/2021

Beste,Onze winkel heeft u proberen contacteren hierover.Zij zouden u graag willen uitnodigen in de winkel.Dit om alles in orde te brengen voor een terugbetaling.Zou het mogelijk zijn hiervoor een afspraak te maken of even contact op te nemen met de winkel'Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groet,Alison ThomasMedewerker ConsumentenservicePearle OpticiensStationsstraat 1022800 MechelenBelgieT 015/27.00.00Eservice@pearle.bePearle Opticiens is onderdeel van GrandVisionAlvast bedankt voor uw antwoord. This e-mail and any attachment is confidential and may be legally privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately by returning this e-mail.GrandVision is not responsible for the improper or incomplete transmission of any e-mail, or for any delay in its receipt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform