Terug

Uitstel van levering - bestelling annuleren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

13/06/2022

Geachte,Op 30 april bestel ik in de toonzaal Exterioo Kuurne een tuintafel en vier stoelen. De verkoper bevestigt (zie documenten) uiterste levering 13/06/2022. Ik twijfelde om ik de uitzet een eerste maal nodig had op 18/06/2022. De verkoper zei” het wordt bijna zeker vroeger”. Betaal nu een voorschot van 219 euro ( is 31%: is dat regelmentair?) en tijdig het resterende deel (480 euro) Betaling van 480 euro uitgevoerd op 27/05/2022.Na de betaling krijg ik een telefoon (een onduidelijke stem) om de levering uit te stellen tot 27 juni. Dat kan niet gezien ik de zaken moet kunnen gebruiken op 18 en 25/06/2022. We komen overeen levering ten laatste 20/06/2022. Op vrijdag 8 juni krijg ik een nieuwe telefoon om te leveren op 4 juli 2022. Ik verstond weinig gezien ik wat hardhorig ben, mijn vrouw heeft overgenomen en gezegd dat wij de tafel en stoelen niet meer kunnen gebruiken na 25 juni en bestelling annuleren. Antwoord: het zal drie weken duren om je geld terug te krijgen. Hoe kan ik dezz firma nog geloven en de verlofperiode staat voor de deur.Ik heb geen vertrouwen meer in Exterioo en twijfel aan de correcte afhandeling (terugbetaling van 699 euro) op mijn rek. BE90 0010 6765 3132.Ik heb onmiddellijk een mail verzonden met de bevestiging van het annuleren van de bestelling en tijd gegeven tot maandag13/06/2022 om een regeling te bevestigen. Ik ontvang enkel een automatisch antwoord. Hierbij vraag ik aan Testaankoop om contact op te nemen met Exterioo om te zaak te regelen. In bijlage bestelbon, voorschotfactuur en factuur openstaand saldoMvg,Karel Vandoorne, Jutestraat 37, WaregemAansluitingsnummer 0105216-68karel.vandoorn@telenet.be

Berichten (2)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: K. V.

14/06/2022

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

15/06/2022

Geachte,Uitgaande van de veronderstelling dat de terugbetaling gegarandeerd wordt binnen de 14 dagen zal ik de klacht annuleren. Ik zal nooit meer een bestelling plaatsen waarbij de artikelen niet in voorraad zijn.Mvg,Karel Vandoorne


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform