Terug

Uitstel levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Sleeplife

02/10/2020

Beste, Wij bestelden op 14/08 een nieuw bed en matras bij sleeplife Aalst ter waarde van 3033 euro. Ze gaven ons mee dat de leveringsdatum 9/09 zou zijn. Dit staat tevens ook zo op de factuur. Een dag voor de levering (savonds) op 8/09 belden ze ons met de mededeling dat ons bed nog niet kon geleverd worden omdat er stukken nog niet in het magazijn waren. Bovendien konden ze ons geen termijn geven wat betreft de precieze leverdatum. Wij hadden ondertussen ons oud bed reeds weggegeven in de veronderstelling dat we de dag nadien een nieuw bed gingen krijgen. Dit was dus niet het geval. Ondertussen nog een paar keer gebeld, we kregen ofwel niemand aan de lijn of ze konden ons niet zeggen wanneer het geleverd zou worden. Op 23 september lieten ze ons weten dat het op 8/10 kon geleverd worden. Wij slapen in tussentijd dus enkel op een matras, er werd ons niets van compensatie aangeboden en vinden dit geen professionele manier van werken. Toch niet in vergelijking met de hoge prijs die je betaalt, hiervoor zou je een betere service verwachten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform