Beste, op 28 september 2018 nam ik contact op met de account manager van dkv nathalie Vermeersch om mijn hospitalisatieverzekering (van mijn toen al ex-werkgever Fav&Co) verder te zetten. Op 9 oktober bezorgde ik haar de ingevulde documenten ter verwerking van de overdracht.Aangezien ik betalingen deed vermoedde ik dat alles in orde was.Op 23/12/20 ontdekte ik dat dit enkel was voor mijn tandplan. NAthalie zei me dat de documenten niet verwerkt werden intern en dat dit nu niet meer kon aangezien het product niet meer bestaat. IK moest dus een nieuwe medische vragenlijst invullen. Nu heb ik een uitsluiting voor mijn rechterschouder. Een operatie die binnen de gedekte periode viel (bij mijn ex werkgever). Volgens Nathalie zou er een bijpremie gerekend worden, dit is dus niet het geval. Ik vind het vooral erg omdat ik hinder begin te krijgen van mijn schouder en de operatie opnieuw zal moeten doen en nu voor de volle pot dreig te moeten opdraaien. Mocht het voorstel, dat ik tijdig heb binnengestuurd, correct verwerkt zijn had dit gewoon gedenkt geweest. NAthalie scheepte me altijd makkelijk af via e-mail (mijn schuld dat ik het niet heb opgevolgd, echter dacht ik dat alles in orde door de betalingen die van mijn rekening gingen), vandaar ik nu bij jullie ten rade kom.