Terug

Uitgevallen batterij

Closed Openbaar

Limsolar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: Limsolar

28/10/2024

Geachte heer, Eind juli hebben we ontdekt dat de batterij pylontech niet meer werkte ,( deze werd door limsolar in november geplaatst en staat nog onder garantie) na herhaaldelijk telefonisch contact te hebben gehad heeft u belooft dat het probleem wordt opgelost. Ik stel echter vast dat na meer dan vier maanden en vele telefoontjes later het probleem van de batterij pylontech niet is opgelost. Via deze weg ben ik dan ook genoodzaakt om u en uw bedrijf ingebrekestelling te stellen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30 november 2024 het probleem met de batterij op te lossen. Met vriendelijke groeten, Benny Leers

Bemiddeling door Testaankoop 02 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform