Terug

Uiterst ontevreden over verblijf

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

G. G.

Naar: D-TOXX

15/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op zaterdag 8 april 2025 heb ik bij u een verblijf met welness. Hiervoor betaalde ik 439 euro. Mijn verblijf vertoonde echter gebreken en voldeed niet aan de kwaliteit die ik redelijkerwijze mocht verwachten. Het gaat meer bepaald om:Bij aankomst merkten wij op dat de jacuzzi niet werkte en heel vuil was. Wij hebben dit gemeld waarop er werd meegedeeld dat dit een paar uur geleden wel nog werkte, maar dat ze alvast alles nog eens in route had gestoken zodat we langer konden genieten van andere onderdelen van de welness. Geen probleem. Het putje in de Hamman mag ook dringend gekuist worden, want het lag vol met haar. Het was met overnachting in de Cosy. Helaas waren hier geen slaapkussens voorzien, alsook lukte het ons niet op de lichten in het grootste gedeelte uit te doen (ik vermoed dat dit met het bakje uit de slaapkamer moest, maar gezien de batterijen op waren, was dit niet mogelijk) en de kamer deur kan ook niet op slot. In de 'slaapkamer' is er een gevaarlijk deeltje (dat niet aangeduid is) die verlaagt is. Omdat dit niet goed opvalt met gesloten gordijnen en zwarte vloer, heeft mijn man hier bijna zijn voet omgeslagen, hij is er 'vanaf gekomen' met een pijnlijke snee aan zijn enkel. Omdat wij het een te harde matras vonden, geen slaapkussen hadden en de deur die grenst aan de slaapkamer je de indruk geeft dat je naast een waterval zit (met 10 toiletbezoekjes als gevolg), hebben wij dan maar besloten om onze slaap te zoeken in het bed dat in de grote ruimte staat. Helaas waren er vogeltjes die hun nest aan het bouwen waren en viel er constant van alles door de schoorsteen. Waardoor wij echt geen goeie nachtrust gehad hebben. Je hoort ook enorm goed de Jacuzzi vanuit de slaapkamer. Ontbijt wordt normaal gebracht om 09u30. Toen het 10uur was hadden wij nog geen ontbijt, dus hebben wij met hen contact opgenomen. Daarop werd gemeld dat wegens een zieke werknemer alles een beetje last minute in orde gebracht moet worden. Dit kan zeker gebeuren, wij zijn geen onmensen, maar informeer je gasten dan dat er eventueel een ongemak kan zijn en of alles nog naar wens is. De twee dames die er dan waren, waren niet op de hoogte dat wij nog aanwezig waren, met gevolg dat zowel zij als wij ons schrokken toen ze binnenkwamen 's ochtends. Toen wij melding maakten van het ontbrekende ontbijt, hebben zij dit zo snel mogelijk in orde gebracht, maar tegen dan was het bijna 11 uur. Gelukkig hadden wij nog chocoladefondue bijstelt en die de avond voordien niet opgegeten zodat we toch iets als ontbijt hadden. We hadden ook een lovebox besteld, die helemaal zijn prijs niet waard was en waar de aanwezige mevrouw ook niet van op de hoogte is gebracht. Wij raden het echt niet aan om deze te bestellen: tweemaal dobbelstenen..., een pluimje die kapot was, metalen handboeien (pijnlijk), ... Kortom, deze ervaring was enorm teleurstellend voor ons en wij raden het niemand aan om naar hier te komen. Als compensatie stelde mevrouw voor dat wij 2 uur gratis welness mogen beleven bij hen. Maar dit is voor ons geen compensatie gezien de slechte ervaring die wij nu gehad hebben . Dit betekent dat ik een bedrag heb betaald voor een kwaliteit die ik niet gekregen heb. Ik vraag u daarom om binnen de 10 dagen het bedrag van 220 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bewijs gebreken • Kopie betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform