Terug

Uitermate slechte herstelling en klantenservice

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: PHILIPS

01/12/2023

BesteOp 14/10/21 bestelde ik via Vanden Borre een Philips Lattego koffiemachine van 529€.Reeds na ca 4 maanden begon de machine te haperen en heb ik het een eerste maal ter herstelling binnen gegeven (1/3/22). Op 15/3 kreeg ik het toestel terug om bij eerste gebruik te moeten vaststellen dat hetzelfde probleem nog steeds niet opgelost was. Op 18/3/22 dan maar opnieuw binnengegeven ter herstelling voor ca 2 weken.Het toestel heeft nadien een goed jaar min of meer (nog steeds niet zoals het hoorde maar we kregen er in ieder geval koffie uit) gefunctioneerd alvorens we het op 5/8/23 opnieuw moesten binnengeven ter herstelling en we het op 17/8 terug kregen. We zijn nu amper 3,5 maand verder en nu blokkeert de machine helemaal en maakt het een hels lawaai. Navraag bij Vanden Borre leert dat het toestel nu uit garantie is en ik moet opdraaien voor de herstellingskosten. Het toestel is nooit deftig hersteld geweest (en was van meet af aan waarschijnlijk al gebrekkig) en daar ik dus absoluut geen vertrouwen heb dat het deze keer wel naar behoren zal functioneren, ga ik er geen geld aan spenderen. 529€ gespendeerd aan een van meet af aan gebrekkig toestel en je blijft als klant blijkbaar mooi in de kou staan bij Philips. Het zal hen worst wezen maar deze klant zijn ze alvast kwijt.

Berichten (1)

D. D.

Naar: PHILIPS

18/12/2023

Het minste wat jullie kunnen doen is een blijk van klantvriendelijkheid tonen door de moeite te nemen een antwoord te sturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform