Terug

Uitblijven van levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: LARINSA

30/08/2023

Beste,Nadat ik een kledingstuk op Instagram had mooi bevonden ging ik in het web op zoek naar de firma LARINSA die als leverancier stond vermeld. Ik vond een keurige website en vond in de catalogus het bewuste kledingstuk. Ik bestelde/betaalde het op 10/08/23.Op 13/08/23 kreeg ik bevestiging van bestelling en zag ik via het trackingnummer dat de levering vanuit China zou gebeuren. Ver maar in deze tijd niet onmogelijk het zou dus wel een tijdje duren.Op 19/08/23 Vraag ik naar de stand van levering waarop op 20/08/23 een om me gerust te stellen antwoord kwam.Op 29/08/23 vind ik geen website meer en ook het trackingnummer bestaat niet meer. Ik herhaal mijn vraag naar levering maar krijg geen antwoord. Ik vraag de hulp van Testaankoop om mijn betaling terug te krijgen of om het product te laten leveren. Met dank, Sylvia De Greef


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform