Terug

Uitblijven van levering / plaatsing

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. P.

Naar: D'Hondt Interieur

24/09/2025

Ik heb 23/12/2024 een bestelling geplaatst voor 6 binnendeuren. Levering was voorzien tegen april 2025. Tot heden nog steeds geen levering en plaatsing. Bij navraag eerst productie uitgesteld tot in juni 2025. Ook daarna opgevolgd (gebeld, gemaild...). Telkens een excuus. Nu zouden de deuren klaar zijn maar wachten ze nog op de scharnieren en rubbers om de deuren te plaatsen. Financiële gegevens van D'hondt opgezocht. Ze staan er niet goed voor. Maakte mij zorgen of levering nog wel in orde kwam. 12/09/2025 aangetekend schrijven gestuurd met vraag voor feedback tegen 22/09. Nog steeds geen nieuws (ondanks reminder per mail 18/09). Ik ben het beu. Kunnen jullie bemiddelen? Ik wil of mijn deuren of mijn geld terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform