In maart 2022 bestelde ik 4 binnendeuren en 1 glazen deur. Deze werden tot op vandaag nog steeds niet geleverd. Ik had herhaaldelijk telefonisch contact met D'Hondt Wommelgem, ook per mail. Er werden steeds beloften gemaakt van levering in september, einde jaar, februari etc etc. De situatie zou erin bestaan dat de 4 binnendeuren wel beschikbaar zijn sinds september maar er wordt nog gewacht op de glazen badkamerdeur. In december werd door D'Hondt Wommelgem voorgesteld om de 4 binnendeuren reeds te leveren gezien de erg lange wachttijd. Hierop is nooit actie gekomen. Ik ben ook 2x de winkel gaan bezoeken voor meer info, steeds andere contactpersoon en totaal geen opvolging. Ik heb enorm veel initiatief genomen, en steeds vage tot geen antwoorden ontvangen. Laatste communicatie dateert van 13/01 met antwoord dat mijn aannnemer (Jimmy Bakker, Allfixt) zou gecontacteerd worden eind februari ....Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat te ondernemen. Ik begrijp dat een deellevering niet gebruikelijk is, maar wel een zeer normale en klantvriendelijke oplossing in deze situatie van een gigantische vertraging. Ik hoop op een oplossingsgerichte reactie van jullie zijde.