Geachte mevrouw/heer,
Op 02 mei 2025 kocht ik The Ultimate V12 Engine & Gearbox 3471 pcs in uw online winkel en betaalde ik €211,16 inclusief verzendkosten.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering na uiterlijk 15 dagen [17 mei 2025] zou plaatsvinden. Na herhaaldelijk contact via e-mail, zie bijlage, werd gemeld dat ik de levering op 13 mei 2025 zou geweigerd hebben. Hiervan werd nooit een bewijs geleverd en dit is ook onmogelijk omdat mijn zoon in een revalidatiecentrum verblijft waar 24/24u aanwezigheid is aan het onthaal. Uw producten werden trouwens voor andere patiënten al eerder met succes geleverd op datzelfde adres.
Deze vertraging heeft mij als bedlegerige patiënt ernstige schade berokkend. Ik lig sinds eind januari permanent in bed wegens een sportongeval en kan mij stilaan een korte tijd concentreren met het maken van puzzels of Lego. Aangezien ik gepassioneerd ben door mechanica en auto's keek ik enorm uit naar de eerste bestelling van jullie producten.
Uit de tracking van mijn bestelling blijkt dat het product 7 dagen onderweg was van het eerste depot tot de zogezegde levering. Het product werd daarna direct teruggestuurd en zou na 26 dagen nog steeds niet aangekomen zijn!?
Ik verzoek derhalve om directe verzending van eenzelfde product omdat er door mij geen fout werd gemaakt, maar eventueel wel door de koerier, of een vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €264 wordt geraamd, de productprijs zonder korting €240 + 10%.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• correspondentie ( e-mails en tracking) over dit probleem