Beste,In september vieren wij de eerste verjaardag van de dag waarop de firma D'Hondt bij ons langskwam om een aantal zaken op te meten. Helaas valt er weinig te vieren. De levering van onze 6 deuren, een Smeeddeur en twee trappen blijft uit. Al maanden krijgen wij valse beloften en onduidelijke communicatie te verwerken. Ondertussen zitten we aan dossierbeheerder nummer drie, en werd de oplevering van bijvoorbeeld de deuren opgeschoven van januari, naar februari, naar mei tot eind augustus. U kan het al raden, het einde van de maand komt dichterbij, de deuren helaas niet. Telkens is het wachten op weer een andere onderdeel of probleem dat zich voordoet. Ondertussen zijn wij als jong gezin verder gegaan met ons leven en onze kinderwens. De eerste spruit is nu 13 maanden, en de tweede is te verwachten begin november. Ik denk dat het weinig uitleg nodig heeft om te snappen dat dit weinig ideaal is. Een hoogzwangere vrouw die de werftrap op moet met een 1 jarige in de armen. Ondanks herhaalde pogingen om duidelijkheid te krijgen, tot bezoeken aan de showroom in Dendermonde toe, is de maat ondertussen meer dan vol. 90% voorschot werd gevraagd en betaald, en daar staat een barslechte service tegenover.Graag wensen wij oplevering voor eind oktober, of anders graag het volledige bedrag teruggestort op dat wij ons kunnen wenden tot een firma die wel competent is. Wij zullen ons alvast beraden over verdere stappen, want jullie hebben nu wel lang genoeg met onze voeten, en als ik de klachten hier lees (20 alleen al in 2023) niet enkel met onze voeten, gespeeld.