Geachte mevrouw/heer,  
Op 10/06/2025 heb ik in uw online winkel een 'Rayhaan - Pacific Aura 100ml Eau de parfum 'gekocht, waarbij ik het bedrag van €38 plus €7,50 voor verzendkosten heb betaald.  
 
Bij het uitblijven van de levering, nu inmiddels 76 dagen verder, heb ik besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. 
Ik heb u voor het eerst gecontacteerd op 08/07/2025 met de vraag naar de locatie van de bestelling en de verwachte leveringstermijn.
(Per instagram en Whatsapp business account
Ik heb u op 16/07/2025 en  17/07/2025 opnieuw gecontacteerd i.v.m. de levering.  
(Per Instagram en Whatsapp business acount)
Op 18/07/2025 heb ik u opnieuw gecontacteerd om te vragen of een eventuele refund mogelijk zou zijn, bij uitblijven van de bestelling. 
(Per Whatsapp business acount)
Op 19/08/2025 en 20/08/025 heb ik opnieuw gevraagd naar de locatie van de bestelling.
(Per e-mail en Whatsapp business acount)
Tot slot heb ik op 21/08/2025 en 22/08/2025, een laatste officieus verzoek gedaan om te vragen naar: 1. Directe en duidelijke communicatie omtrent de zending of 2. een onmiddellijke terugbetaling van het betaalde bedrag.
(Per e-mail)
Op 08/07/2025 kreeg ik antwoord dat de bestelling vertraagd was door routine controles aan de douane met een indicatie van 1 week als leveringstermijn.
Op 16/07/2025 en 17/07/2025 kreeg ik het antwoord dat de container opnieuw vertraagd was en de bestelling werd verwacht begin augustus.
Op 18/07/2025 mocht ik geen response ontvangen op de vraag naar de mogelijkheid tot een refund.
Op 19/08/2025 en 20/08/2025 heb ik geen response mogen ontvangen.
Op 21/08/2025 en 22/08/2025 heb ik geen response mogen ontvangen.
Op geen enkel antwoordde u dat mijn verzoek niet kon worden ingewilligd. Reden onbekend.
De enige vorm van communicatie die heeft plaatsgevonden, tussen 18/07/2025 en vandaag 25/08/2025, was een algemene e-mail op 28/07/2025 gericht aan al uw klanten waarin u zich verontschuldigd voor een sinusinfectie en ziekte waardoor updates niet mogelijk waren van uwentwege.
Ook werd er verzekerd dat het niet om oplichting zou gaan en dat de levering bevestigd was voor begin tot midden augustus.
Ik betwist het bovenstaande omdat we nu een 10-tal weken verder zijn en er al 1 maand geen enkele vorm van communicatie meer heeft plaatsgevonden.
Ik verzoek u dan ook gevolg te geven aan mijn rechtmatig verzoek om de overeenkomst te herroepen. 
Ik verzoek u bijgevolg om terugbetaling van de betaalde prijs van €45,50.
Ik verwacht een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.  
Met vriendelijke groet,
Nathan De Bruyn